Habislah Lu Kaki Bontot

Habislah Lu Kaki Bontot
U ulang lagi I saman U
Habislah ko kaki bontot, satu persatu akan dikeluarkan dan sedang dikeluarkan, kemanalah lagi dan apa lagi yang boleh dihelahkan demi membersih muka yang dah terconteng dengan perbuatan mungkar yang dilakukan oleh nya. Terkini ada lagi yang lebih panas dari biasa ayuh kita terjah..
PENGAKUAN YUKTES VIJAY: Peguam kes liwat ll Anwar Ibrahim. Kalau kepada media tempatan membuat atau mengeluarkan berita yang bersalahan dengan kerektornya amboi..mak aih..semuanya diugut dan dilakukan saman. Lebih bangsat sikapnya dari ceti haram nak meraih keuntungan atas angin.

Kita lihat tiada peguam Melayu yang beragama Islam yang sanggup membela Anwar semasa kes liwatnya dibicarakan. Mereka tahu 'sesuatu' yang menyebabkan mereka malas nak mewakilinya. Namun itu semua peristiwa yang dah berlalu.

Ni hah.. kes terbaru, apa yang menarik disini bahawa seorang peguam yang namanya sudah tercatit diatas, telah membongkar kembali berlakunya helah dan tipu muslihat didalam perbicaraan kes sodomy ll yang menyebabkan Anwar terlepas dari dijatuhkan hukuman.

Ada lagi yang lebih hebat, apa yang menarik peguam ini mahukan Anwar menyamannya diatas pendedahan berhubung kes liwat ll. Peguam tersebut juga berkata, bahawa beliau tidak sabar untuk bertemu dengan Anwar di Mahkamah berhubung isu ini >berani U samanlah<  

Pssttt...kalau dia ada teloq aku nak tengok dia saman peguam nih..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular