55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

ENUM - Welcome

Saya tidak berputus asa membawa anda ke-arah kejayaan kita bersama, segala-gala nya terserah kemana hala tuju hidup anda. Tidak kah anda inginkan pendapatan yang lumayan? kerana perkhidmatan Telekomunikasi secara Global ini memberi keuntungan dua hala. Anda tidak perlu menukar nombor anda yang sedia ada, malah nombor anda itu perlu kekal seperti biasa.Jika anda berminat untuk menyertai nya, klik di bawah ini; ENUM - Welcome

ENUM - Welcome

Perniagaan yang menguntung kan kedua pehak, jangan ragu-ragu siapa yang bermula dalam perkhidmatan ini maka dialah yang terawal. klik di bawah ini; ENUM - Welcome

Register Free e-number

Anda berminat untuk menambahkan pendapatan? sila isi borang di bawah. Ini adalah pernigaan dua hala yang menguntungkan kedua pehak. klik di bawah; Register Free e-number

eNumCALL.com - Perkhidmatan Telekomunikasi secara GLOBAL

Assalamualaikum dan salam sejahtera; Produk dan peluang HEBAT yang dicari-cari SEMUA orang! Untuk maklumat lanjut; http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan-kawan. Selain, kami buat kan untuk anda. Anda juga dijemput menyertai kami dalam pemasaran produk HEBAT ini, juga produk-produk lain sebagai alternatif kepada menambah pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos yang semangkin meningkat. Terima Kasih -------------- MOHD NOOR BIN ABDUL JALIL layari http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak eNumCALL.com - Perkhidmatan Telekomunikasi secara GLOBAL

http;//www.eNumCALL.com//mnorkembalak

Assalamualaikum dan salam sejahtera;
Produk dan peluang HEBAT yang dicari-cari SEMUA orang!
http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak
http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak
http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak
Perniagaan ini sungguh MUDAH.Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan-kawan. Selain, kami buat kan untuk anda.
Anda juga dijemput menyertai kami dalam pemasaran produk HEBAT ini, juga produk-produk lain sebagai alternatif kepada menambah pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos yang semangkin meningkat.
Terima Kasih
--------------
MOHD NOOT BIN ABDUL JALIL
layari http;//www.eNumCALL.com/mnorkembalak

Saja suka-suka buat renongan

Saya tertarik kepada dua gambar yang saya pinjam dari blog sahabat "Murai Anak Emas", Gambar diatas pada hemat saya 'Pokcik baju hija' ni soh sangak pengikut setia seumo hiduk, walu bagaimano pong syabaslah pokcik.
Gambar dibawah ni pula, mungkin anda ada cerita tersendiri, tapi saya rasa sebalik nya. PAS kalah dalam prk di galas mungkin" TOK TAHE DENGE GODAE" kah kah kah lucu lah bro..

PKR Parti Hingusan

Ramai yang meramal daripada awal PKR, parti ini ditubuh sehingga sekarang tidak akan bertahan lama dan kini diambang pembubaran atau dengan lebih tepat diambang kehancuran. PKR dengan lebih tepat dikatakan adalah sebuah parti Anwar Ibrahim SDN BHD dan konco-konco didalam nya adalah terdiri dari mereka yang terkecewa semasa berada dalam BN kerana tiada mendapat tempat dan keistimewaan, jadi ujudlah PKR sekarang ini.
Kita bicarakan seandainya PKR lenyap, kemana agaknya ahli-ahli ini akan berhijrah mencari tapak untuk bernaung? Sebagai yang terkandung didalam blok rakan "THE FLYING KICK" bagi yang berbangsa melayu dah tentu beralih arah kepada PAS kerana hendak membersihkan diri dengan identiti berserban dan berjubah dan simpan janggut sejemput untuk bertau-buat. Mereka-mereka ini tidak akan kembali kedalam BN kerana, sebagai ulasan didalam blog sahabat hihihi..mereka adalah kumbahan dari tong taik BN dan yang bukan berbangsa Melayu pula akan menyertai DAPigs.
Sama ada ramalan ahli-ahli kaji politik benar atau tidak sama-samalah kita tungu dan lihat.
Psstt..saya parti gerakan, KALAU TAK GERAK, SAYA TAK MAKAN..

Gelombang Merah: Inikah Perangai Seorang Ulama ?

Fuuuhh.. bukan main tegak lagi ibu jari N,ajis menongkat langit memuji dan mengakui rakan karib nya yang bukan berugama Islam, berbeza dengan apa yang terpapar didalam video yang terkandung didalam blog rakan "GELOMBANG MERAH".
Apabila sesaorang Islam itu selesai disemadi didalam kubur, talkin akan dibacakan. Diantara ayat yang dibacakan itu malaikat akan bertanya siapakah saudara kamu, maka jawab lah oleh kamu, muslimin dan muslimat adalah saudaraku.
Kalau semasa hidup kita lagi tidak mengakui Islam itu bersaudara, adakah bila menjawab soalan mungkar nangkir dialam kubur kelak baharu kita nak mengaku Islam itu saudaraku. apakah malaikat mungkar nangkir itu boleh ditipu?
Ketahui lah, apa yang kita lakukan semasa hidup itulah bekalan kita di alam kubur dan di alam akhirat. Hihihi... dalam video dan dailog tersebut N,ajis kato "ambo tanok sale" kahkahkah...lucu lah perangai tok guru keagungan PAS ini.
klik dibawah;
Gelombang Merah: Inikah Perangai Seorang Ulama?: "Apabila Melihat watak Nik Aziz video KESAWAN di tetap Permanent Sudah cukup untuk Kita mendapat Gambaran perangai Nik Aziz sebenar Yang ... Orang Adakah y."

Sinar Harian :: Suara Cakna Komuniti Anda

Saudara Ezam memberi ulasan didalam Suara Cakna Kominiti Anda. PAS sudah hilang kepercayaan penyokong nya dan berpaling arah memberi kemenangan dan menaruh kepercayaan kepada BN.
KLIK DIBAWAH;
Sinar Harian:: Suara Cakna Komuniti Andari

mStar Online : PENDUDUK KAMPUNG POKOK ASAM MARAH, K'JAAN PULAU PINANG GAGAL TEPATI JANJI

Haram jadah ini sememangnya lidah biawak. Bukan main lagi pandai bermuka-muka menabur janji untuk membantu masaalah punduduk Pokok Asam.
Bersikap biadap didalam bulan Ramadhan yang lepas menganggu orang Isalam hendak beribadah, mereka pergi keMasjid memberi tazkirah dan menabur janji palsu.
Ini lah padahnya berketuakan DAPigs yang berfahaman ala kominis, sikap memusuhi selain dari bangsa mereka sememangnya tebal terpahat dihati.
Mana pergi nya muka-muka Melayu yang memberi sokongan terhadap kerajaan Pulau Pinang sekarang ini? Kenapa sanggup berdiam diri, sanggupkah anda melihat bangsa Melayu merempat ditanah tumpah darah sendiri dan dinafikan hak mereka.
Apakah buah pelio anda semua sudah kecut? atau perut-perut anda semua sudah boyot disogok dengan wang, kenyang tido telentang sehingga tidak peduli apa yang dilakukan kekejaman terhadap penduduk tempatan kampong Pokok Asam yang sudah berusia 100 tahun lenyap di telan DAPigs haram jadah.
klik dibawah ini;
mStar Online: PENDUDUK KAMPUNG ASAM Pokok Marah, K'JAAN Pulau Pinang Gagal TEPATI Janji

mStar Online : Rita Rudaini Mahu Tuntut Nafkah Daripada Aidil

Saya tiada apa yang hendak diperkatakan tentang masaalah rumahtangga pasangan ini. Cuma saya berharap bersabar sahaja setiap perkara itu manalah tahu ada hikmah disebaliknya.

Utusan Malaysia Online - Politik

INIKAH CONTOH SEORANG TOK GURU?
INIKAH CONTOH SEORANG ULAMAK?
INIKAH CONTOH SEORANG PEMIMPIN?
INIKAH CONTOH SEORANG TUA BER-ILMU?
INIKAH CONTOH BUDAYA MELAYU? tapi kita tak hairan N,AJIS tidak bangga berbangsa MELAYU....
Walau apa pon kita baca sewaktu N,ajis bertemu dengan rakan nya yang dipaparkan didalam Utusan Malaysia, untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi sila klik dibawah ini;

Utusan Malaysia Online - Politik

Alahai apa nak jadi nasib kawan kita yang seorang ni? (dalam gambar disebelah kanan) Kini satu persatu keburukannya dicungkil dan dikupas. Apa akan jadi dan apa nak jadi?
Di dalam Utusan Malaysia sesaorang telah mengakui ada satu perbualan nya telah dirakam dan akan mengumumkan perbualannya itu dalam sedikit masa lagi, lebih kurang perkara nya bab tikam kawan atau tikam belakang kawan.
Hihihi.. saya bab tikam-tikam ni yang tak pernah saya buat tikam belakang, ada gak saya buat tikam belakang tapi ikut saluran tertentu, tak pernah menyimpang hanya satu arah @ satu hala...!
Semuga biliau ambil ikhtibar lah segala peristiwa yang telah berlalu, yang akan datang tidak di ulang lagi, manusia mana yang tidak berbuat kesilapan. Segala nya terletak di minda nya sendiri, berfikir kearah kebaikan, jauhkan lah dari segala keburukan.
klik dibawah;
Utusan Malaysia Online - Politik

Utusan Malaysia Online - Politik

Apa punya biul lah orang tua disebelah ni, masih lagi nak tunjuk ranggi. Saorang tokoh ugama yang selama ini di segani dan di hormati tetapi sejak akhir-akhir ini apa dah jadi? mangkin tua mangkin tipis ilmu di dada.
Masih mahu mempertikaikan keputusan rasmi pilihan raya dun Galas. Masih lagi tidak berpuas hati konon ada sesuatu di sebalek kemenangan BN.
Seorang yang di gelar tok guru maseh tidak percaya segala ketentuan datang dari Allah dan mungkin juga dihati nya tidak percaya Kada' dan kadar.
Terima lah hakikat bahawa bukan sentiasa diri kita disukai dan disenangi oleh semua orang terhadap kita sepanjang hayat, setiap satu perkara kalau orang dah meluat jangan lah kita mengharap dapat simpati malah diri kita di umpat keji. Sekali dua orang boleh sabor yub, Tapi sabor buat kata orang perak bukan sepanjang ayor.
klik dibawah;
Utusan Malaysia Online - Politik

PAPA GOMO

Geng 16 sept ini saya pinjam untuk disiarkan kepada anda, dari blog rakan (papa gomo) hihihi... hebatlah muka-muka ini bakal menakluki dan menerajui kepimpinan Malaysia dimasa akan datang.
Wa caya u all beb, kah kah kah senak perut bro saya ketawa, bagi saya lucu habis sampai tangkap lentok beb. Tu..yang singlet puteh tu seakan-akan BATISTA PENGGUSTI di WWF, Memang kelakau lah. Yang si Apek Kit tu pulak muka dia berani dalam takut. yang barisan depan di sebelah kanan tu pulak kita faham-faham lah, dia ni memang suka syok sendiri.
klik dibawah;

Taiping Mali: PAS MENGAKU MERASUAH PENGUNDI DI GALAS

Saya mohon ma'af secara terbuka kepada semua pembaca, kerana saya siar kan gambar ini bukan tujuan menghina sesiapa atau pon kepada mana-mana pehak. Saya tidak bertujuan dan bermaksud gambar ini sebagai lucah dan semoga para pembaca budiman sekelian juga tidak bermaksud sedemikian.
Telah berbagai-bagai yang kita ketahui sejak akhir-akhir ini, hukum Islam sudah menjadi mainan dan pindaan dimulut dari mereka, kata kan dengan sewenang-wenang dan sesuka hati, perkara ini sudah jauh manyimpang dari hukum Islam yang sebenar.
Sebagai contoh di bawah ini (di dalam blog ini dan didalam blog rakan-rakan yang lain), Jelas orang yang bijak pandai dalam ugama Islam dan memperjuang Islam hanya bertopeng kan Islam hanya pandai bercakap kosong sahaja, bukan mereka mahu mempraktik Islam sebenar, malah mereka menyimpang dari dasar ugama Islam yang Addin.
Sekali lagi saya memohon ma'af, saya tak pandai hendak membuat komen. Dari apa yang hendak saya huraikan adalah PAS di Kelantan telah merasuah orang-orang atau kaum-kaum tertentu.. ini mesti ada tujuan tersendiri dan tersembunyi.
Jika perkara ini benar sebagai yang di dakwa oleh rakan-rakan blog amat malang lah kepada pentadbir PAS Kelantan, jadi PAS Kelantan sedang merialisasikan yang HARAM kepada yang HALAL. Jadi gambar tersebut yang saya siarkan amat sesuailah untuk dijadikan "LOGO" jika ada pehak-pehak berkenaan berminat bolih ambil dengan percuma tanpa membayar royalti kepada penerbit.
klik dibawah; Taiping Mali: PAS MENGAKU MERASUAH PENGUNDI DI galas: "Terkejut Besar Bila Suami Pas Canada Harakah Nik Aziz mengakui bahawa sememangnya memberi rasuah kepada penduduk Orang Asli di Lojing semala ..."

r b f: KENAPA MULUT NIK AZIZ BERDARAH ?

Sekiranya N,ajis bersara dari persada politik, tugas yang lebih berat yang akan di pikul nya sedang menanti. Di Kelantan am nya dan di Malaysia umum nya sudah ada keturunan raja bersiong yang real, kita semua kena tanam bayam banyak-banyak untuk mengelak dari darah kita di sedut nya.
Mungkin juga beliau sepupu Dracula, pasal itu lah beliau pernah mengatakan di tidak bangga jadi orang Melayu.
Klik di sini;
r b f: KENAPA MULUT NIK AZIZ BERDARAH ?

r b f: Penting dan Sebarkan: Sebab Sebenar Pas Ditendang Dari BN

Jika fakta ini benar masih ada pihak-pihak berkenaan atau orang-orang tertentu mampu mempertikaikan nya?
klik dibawah;
RBF: Sebarkan dan Penting: Pas Sebenar BN Sebab Ditendang Dari

r b f: Calon Pas Gagal Tampil Bersumpah

Fuhyo... ahli-ahli dan calon-calon dalam Tiga Abdul memang tidak kurang hebatnya malah ada emphh...
Lantak korang lah dosa pahala masing-masing tanggung...
klik di bawah;
r b f: Calon Pas Gagal Tampil Bersumpah

Sabun Kecantikan- Sabun Serba guna Dengan Ion Negatif & Infra Merah

Sabun Kecantikan-Sabun Serbaguna Dengan Ion Negatif & Infra Merah
Sabun kecantikan (i-Beauty Soap) mengandungi kandungan atau bahan yang luar biasa seperti Minyak Kelapa Asli 100% dan bahan FIR, Chitosan yang mempunyai fungsi melembutkan kulit, memulihkan kelesuan badan dan melancarkan metabolisme, menghilangkan bau badan yang berpeluh dan menghalang penyakit kulit seperti ekzema, kurap air, dan jerawat.
Sudah ribuan testimoni, terbaru kudis buta seluruh badan seorang kanak-kanak berusia 6tahun berjaya kering kudis-kudis tersebut dalam masa lima hari. Apakah Manfaat Kesihatan Utama Sabun Bio Anion Beauty?
ciri-ciri tersendiri
1. Melancarkan perjalanan sistem darah dan memulihkan kelesuan badan.
2. Menyingkirkan bau peluh dan bau badan.
3. Unsur antibakteria melindungi kulit anda dari ekzema, kurap air (athlete's foot), jerawat.
4. Ciri oleofilik dan hydrofili melembut dan melembabkan kulit anda.
5. Mengelakkan masaalah kulit dan mengekalkan keseimbangan minyak dan kelembapan kulit.
6. Mengaktifkan fungsi sel, menjadikan rambut berkilat dan melindungi rongga kulit.
7.Kesan keseimbangan semula kelembapan nyata terbukti dan kecantikan kulit semankin terserlah.
Berminat untuk mencuba atau menjadi pengedar, hubungi saya mnorkembalak, 012-4625097 atau 016-5580597

Rakan Blog K.B.E