55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

JOM PERGI MAIN BOLEH MAIN-MAIN


Jom pergi MAIN untuk kita boleh main-main..!! Tapi bila dah main jangan main-main, kerana ini bukan barang main-main..!! kalau rasa nak main kena pergi MAIN..!!


Jadi saudara jangan pening kepala kerana banyak perkataan MAIN dan MAIN-MAIN - Majlis Agama Islam Narathiwat (MAIN) melaporkan ramai pasangan dari Malaysia datang ke Yala untuk bernikah di negeri Selatan Thailand ini, Mudah dengan RM450 pasangan akan dinikahkan tanpa banyak soal jawab.
Klik sini - Janji ada duit, mudahkan bernikah di Yala | Luar Negara oleh kerana mudah ramai pasangan bernikah di pejabat majlis agama Islam di Yala.


JOM KLIK - http://worldteamcahampion.com/?id=mnorkembalak dan buat duit

MINAT DUA PERKARA DALAM SATU MASA !!!?


Inilah padahnya kalau sudah ketagih, tapi yalah "benda sedapkan"!!! free pulak tu..alang-alang iman Pak Haji pun boleh tanggal serban..hehehe tegokkan size dan potongan badan saya pun teringin kahkahkah.. melaun siot betullah remaja sekarang ini.
Oklah saya malas komen lebih, kang banyak buruk dari yang elok pulak yang keluar dari mulut saya nak tahu apa ceritanya klik lah link ini -myMetro | Pasangan zina 5 tahun gemar rakam aksi seks Cuma kita kena ambil ikhtibar dari kesah ini dan jadikan pengajaran, didiklah anak-anak dan keluarga kita agar tidak terjerumus kekancah maksiat seperti yang dilakukan oleh remaja ini.


Jom kita kik disini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak mudah sahaja untuk kita menjanakan pendapatan yang lumayan.

ADAT ORANG YANG SEDANG LEMAS, KETUL TAIK HANYUT DISANGKANYA PELAMPONG

Ma'af dengan tajuk yang sedikit jijik bila di baca, tetapi inilah kakikatnya bagi orang yang sedang lemas seperti Mat Sabu ini. Untuk apa dia berkunjung ke negeri Johor bersama-sama dengan rombongannya?


Sebagai yang dilaporkan oleh beberapa akhbar tempatan, Mat Sabu dan rombongan nya turun ke Johor untuk berjumpa dengan waris kepada anggota polis yang terlibat dalam peristiwa berdarah di Bukit Kepong peristiwa ini berlaku pada tahun 1950. Semasa itu negara kita belum lagi merdeka.


Dari laporan akhbar tersebut juga menyata kan bahawa anak kepada koperal polis yang terlibat dalam serangan komunis pada peristiwa itu enggan bertemu dengan Mat Sabu dan juga rombongannya.


Agak aneh dan lucu jika kita fikirkan apakah tujuan sebenar Mat Sabu ingin berjumpa dengan waris keluarga berkenaan.


Adakah ingin memohon ma'af? adakah ingin merasuah? adakah ingin melobi waris berkenaan untuk kepentingan peribadi dan juga politiknya? hanya Mat Sabu dan rombongannya sahaja yang mengetahui.


Di sudut hati saya berbangga dengan sikap anak kepada Allahyarham koperal polis itu, karana mereka ada nilai harga diri yang tinggi dan enggan bertemu dengan tali barut komunis orang seperti Mat Sabu ini. Syabas saya ucapkan kepada anak perempuan dari keluarga yang menjadi mangsa komunis pada tragedi tersebut kerana tegas dengan sikap dan bencikan Mat Sabu.

Klik disini - Penjelasan Yayasan Warisan Johor mengenai buku Pengukir Nama Johor | Muka Hadapan

Jom kita buat duit online klik link ini - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak Sila daftar ahli dengan percuma terlebih dahulu.

KEPADA MAT SABU KALAU ADA TELOR SAMBUT CABARAN INI


Di ulang sekali lagi kepada Mat Sabu kalau ada telor sambut cabaran ini. Jangan nak jadi Hero kepada Pas dan nak meyalak bagi pehak DAP. Tawaran ini dibuat oleh kerajaan negeri Kelantan pimpinan Pas. Bagi KJ sudah sedia bila-bila masa sahaja dari sekarang. Apa macam Amat, lu ada berani ka?


Klik disini seterusnya - Komunis: Khairy sahut cabaran lawan Mat Sabu di 'sarang singa' | Muka Hadapan Semua akan menjadi saksi dan diharap kerajaan negeri Kelantan pimpinan Pas jangan nak spin lagi jika acara ini tidak jadi


Jom kita buat duit online secara mudan dan lumayan klik disini seterusnya untuk mendapat maklumat lanjut - http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak cuba daftar secara percuma dahulu.

Tragedi di Somalia…Jurukamera Bernama TV maut terkena peluru sesat,jurukamera TV3 cedera | Muka Hadapan


AL-FATIHAH - Terlebih dahulu kita ucapkan semoga kerja yang murni yang dilakukan oleh Allahyarham bersama rombongan dari Malaysia menghantar bantuan kemanusian Somalia telah gugur. Kita berdo'a semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya..amin. Kepada keluarga Allahyarham kita ucapkan salam takziah.

Ramai dikalangan para pemerhati berpendapat rombongan misi penghataran bantuan kemanusian ke negara yang sedang bergolak yang sedang menghadapi peperangan saudara ini akan menghadapi atau akan bertarung nyawa. Kerana sebagai yang kita semua maklum, keganasan tidak kenal erti kemanusiaan, tidak kenal erti belas kasihan dan sebagainya.

Apa yang mereka pentingkan ialah matlamat dan perjuangan untuk mencapai kemenangan. Mereka tidak kenal siapa yang datang, mereka tidak peduli dari negara mana dan lambang bendera. Pengganas akan menganggap mana yang terlibat adalah bersubahat dalam menggagalkan misi dan matlamat perjuangan mereka. oleh dengan itu sebagai yang dikatakan oleh pemerhati adalah benar-benar mencabar, rombongan dari Malaysia tak dapat elak dari sasaran penembak curi. Sekarang segala yang diragukan itu telah terbukti.
Klik disini - Tragedi di Somalia…Jurukamera Bernama TV maut terkena peluru sesat,jurukamera TV3 cedera | Muka Hadapan sekali lagi kita berharap semoga keluarga Allahyarham tabah dalam menghadapi dengan musibah yang menimpa keluarga ini.

BERNAMA - Jurukamera Bernama TV Maut Ditembak Di Somalia

AL-FATIHAH - Jurukamera Bernama TV Noramfaizul Mohd Noor, 41, meninggal dunia selepas terkena tembakan curi semasa membuat liputan Misi Kemanusian Kelab Putera 1Malaysia dan Bakti di Mogadishu malam ini, menurut Wartawan Bernama TV, Khairuianuar Yahya klik disini - BERNAMA - Jurukamera Bernama TV Maut Ditembak Di Somalia

Hayatilah erti kemerdekaan dan hormati kepada pejuang-pejuang kemerdekaan ini

Saya berharap kepada yang belum mengetahui tentang sejarah kemerdekaan negara kita Malaysia ini, jadi disini saya ambil gambar dan sedikit sedutan berita dari akhbar Kosmo-online beserta link artikel tersebut untuk saudara semua menghayatinya.


Inilah wajah wanita pertma yang menyerahkan barangan kemas bagi membantu rombongan Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj ke London untuk menuntut kemerdekaan

Kita tidak boleh mengubah sejarah, tetapi kita boleh mencipta sejarah. Apa yang lebih malangnya pihak pembangkang terutamanya yang didalangi oleh orang melayu yang bernama Mat Sabu cuba menidakkan fakta sebenar tentang pejuang kemerdekaan Tanah air kita yang tercinta ini.

PROF TAN SRI KHOO KAY KHIM pakar SEJARAH.
Menurutnya kepada orang yang cuba memesungkan fakta sejarah sebagai modal untuk menarik perhatian rakyat terhadap agenda politiknya.

 Anda klik disini - 
Kosmo! Online - Rencana Utama dan dapat membaca artikel ini dengan lengkap dan dapat memahami keadaan yang sebenar, dan diharap semoga anda tidak terperdaya dengan dakyah songsang dari pembangkang.

Jom klik dan buat duit http://worldteamchampion.com/?id=mnorkembalak jika anda percaya dan yakin, sistem ini boleh menjanakan pendapatan yang lumayan.

Rakan Blog K.B.E