Sokong Anwar Sekaligus Sokong Yahudi


The Wall Street Journal: Anwar Jamin Akan Lindungi Keselamatan Yahudi
Kita berbicara mengupas dasar-dasar, inilah ramai diantara kita yang terlepas pandang dan kalau ada mengetahuinya masih terus menjadi 'PAK TURUT' jawabnya samalah dengan 2x5. Bagi mereka yang baru tahu, sedarlah ... sebelum terlambat supaya percaturan hala tuju politik anda tidak terpesung dari lunas-lunas dan ketetapan dari segi logik akal bagi kita yang beragama Islam ini.

Dari dahulu sehingga kini, matlamat Anwar Ibrahim tidak pernah berubah, malah bertambah lagi teruk dari satu masa kesatu masa sehinggalah sekarang, amat bertentangan dengan syariat..!! Bermacam-macam yang bertentangan dengan dengan hukum akal dan agama Islam mahu diperjuangkan olehnya. Sekarang kita pakai pada 'HUKUM AKAL' logikkah kita mengiktirafkan Yahudi ini dan perlukah ianya disokong? Saya berbicara kepada semua, yang merasa anda bangsa Melayu dan beragama Islam.. kepada lain bangsa kita tolak tepi dulu dalam hal ini dan apa yang saya hujahkan disini.

Gambar-gambar diatas adalah tanda kekejaman rejim yahudi kepada penduduk Palestin di Shabra dan Shatila.
Bagi percaturan politik PAS sekarang..mereka sudah jauh terpesung sanggup bersekongkol dengan orang yang sedemikian. Sanggup mengkafirkan bangsa Melayu yang beragama Islam iaitu (UMNO) kerana apa yang didakwa oleh mereka (PAS) kononnya tidak mentadbir dan memperjuangkan hukum-hukum Islam..Tapi kita semua tahu puak-puak inilah yang sebenarnya sememang dari awal sehingga sekarang yang 'sesat'.

PAS menyokong Anwar sekaligus mengiktirafkan kekajaman Yahudi.. PAS menyokong DAPigs jalas kepada kita hati perut mereka (PAS) memang hati perut komunis, yang sentiasa mencari jalan ingin merampas segala hak dan kuasa kita di tanah air ini.
http://mynewshub.my/2012/01/28/anwar-sokong-usaha-lindungi-israel-lupakah-dia-pada-shabra-dan-shatila/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular