55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Patutlah Tukar MB Baru Rupanya Nak Pinjam 2Bilion

Patutlah tukar MB baru rupanya nak pinjam RM2Bilion. Kih..kih..kih jangan marah aar..kalau orang-orang Pas sessedap mulut boleh mengumpat, tidak salah pula bagi aku untuk mengutuk. Bila dah terantuk baru nak tengadah...kalau tidak sebelum itu masih tak sedar diri, inilah namanya peribahasa. Nak jelas lagi maksud peribahasa tersebut bukalah kamus Dewan Bahasa dan Pustaka.

Cantik sangat ditujukan kepada rakyat Kelantan walau bukan am nya, Macam mana orang nak simpati dengan masalah korang semua yang dah berlarutan lebih daripada 22 tahun. Korang sendiri yang pilih, korang sendiri yang suka, kurang sendiri yang puja dan macam-macam lagi korang semua memang bijak dalam membuat keputusan.

Nak selesaikan masalah air perlukan RM2 Bilion ..ish..ish ada orang nak bagi ke? aku cadangkan kutiplah derma pada rakyat Kelantan Kan ke sebelum PRU-13 yang telah berlalu kerajaan Barisan Nasional sudah berjanji akan selesaikan masalah bekalan air untuk korang semua, tapi adatlah korang kenalah sokong BN dan bagi BN tadbir sekurang-kurangnya empat tahun tapi akhirnya siapa yang korang pilih?

Dengan MB baru tak lah segan nak minta pinjam ngan kerajaan pusat ye? ataupun ianya berlaku secara kebetulan, mungkin jika Kelantan MB nya masih Nik Aziz segan lak nak buka mulut. Dah puas korang hentam korang kutuk kerajaa Pusat begitu dan begini nak pula minta bantuan. Kalau korang nak pinjam Hah nah hambikkk disini
 
Patutlah Tukar MB Baru Rupanya Nak Pinjam 2Bilion

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E