Isteri jutawan India, S. Usharani 24, tiba di IPD Kuala Langat, hari ini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kehilangan suaminya sebelum pergi ke Ladang Galong di Tanjung Sepat ia itu lokasi yang dipercayai suaminya dibunuh oleh suspek utama kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi individu lain.-foto-Luqman Hakim Zubir.
Polis sahkan ahli perniagaan India dibunuh: 2010/0922
KUALA LUMPUR: Polis hari ini mengesahkan ahli perniagaan warga India, Allal Kathan yang dilapor hilang sejak awal tahun ini sudah dibunuh.
Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar, berkata polis kini menyiasat kes kehilangan lelaki berusia 34 tahun yang tiba diMalaysia pada 18 Januari lalu itu sebagai kes bunuh mengikut syeksen 302 kanun Keseksaan.
"Saya sahkan mangsa dibunuh hasil daripada petunjuk dan keterangan keterangan yang telah dikumpul. Berdasarkan dari itu kita telah kemaskini kertas siatan daripada orang hilang kepada kes bunuh" katanya ketika dihubungi Bernama disini hari ini.
Beliau berkata demikian ketika ditanya mengenai perkembangan kes kehilangan ahli perniagaan hartanah, restoran dan barang kemas dari Chennai, India itu.
Laporan dibuat diBalai Polis Banting pada 8 september lalu-BERNAMA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular