Nizar Menghasut ,Fitnah & Membakar Sentimen Perkauman

Kerajaan Malaysia (BN) dikecam hebat sehingga sekarang, kecaman tersebut bukan sahaja dari dalam neraga malah ada juga dari luar
Yang paling hebat mengecam dan mempertikaikan nya, sudah tentu datang nya dari gabungan PR yang dianggotai tiga parti pembangkang PAS, DAP dan PKR. Perkara ini lah yang menjadi iguan PR adalah kerana mereka mengatakan BN menggunakan senjata Keramat lagi Berpuaka. Mereka menuntut dan mendesak dengan berbagai helah dan cara. Perkara ini menjadi igauan mereka didalam tidur mau pon diwaktu terjaga.
Bila mereka ingat dan terlintas serta terbayangkan huruf dan perkataan ISA mereka tersa kecut perut, tapi oleh kerana ghairah ingin berkuasa, mulut mereka bertambah celupar saolah-olah mereka hebat dan kebal dari diambil sebarang tindakan, mereka sudah ada pasukan mantap dalam PR.
Alasan yang paling tidak munasabah mereka menuduh Kerajaan BN menggunakan ISA dengan sewenang-wenangnya. Tapi adakah pernah mereka terfikir disebalek tuduhan yang tidak berasas itu?
Satu buki yang nyata dapat kita tonton vedio ini terhamburnya perkataan yang amat merbahaya yang teramat sangat yang boleh memporakperanda kan dan jika terjadi pertelingkahan kaum di Malaysia ini adalah angkara siapa. Memang sudah sepatut nya orang seperti Nizar ini dikena tindakan ISA dengan seberapa segara.
Kenapa sehingga kini siNizar masih bebas kemana-mana dan bersuara bertambah lantang menghasut perpaduan kaum yang sudah kian mesra terjalin selama ini, hendak dikeruhkan nya kembali? Adakah BN lemah dan takut untuk mengambil tidakan, Kalau ini yang difikir kan oleh mereka meleset terlalu jauh.
Ini lah bukti nya kerajaan Malaysia (BN) tidak zalim menggunakan ISA dengan sesuka hati. Dan jangan anggap kerajaan akan tunduk kepada mereka-mereka yang melanggar undang-undang. Suka saya ingatkan kepada seluruh rakyat dalam Malaysia ini marilah bersama-sama kita menjaga keamanan Negara demi kesejahteraan kita bersama. Jika ada yang tidak berpuas hati kerana satu-satu perkara bertindaklah dengan berhemah dan cara yang betul.
pssst; waa..bukan lawan cali makan maa...
by;mnorkembalak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular