SATU PERBUATAN JAHAT YANG AMAT KEJI

Asalamualaikum kepada semua sahabat dan saudara-saudaraku, gambar ini saya ambil dari facebook rakan yang bernama Puteri Saadong, gambar ini sudah tersebar didalam dinding facebook.
Saya meminta kepada seluruh bangsa Melayu yang berugama Islam jangan lah membuat sebarang komen yang negatif yang bolih memecah belahkan silatulrahim sesama kita. Gambar ini jika kita perhatikan dengan telititi bahawa ianya sudah dibuat begitu rapi oleh orang yang berniat jahat untuk melihat kita membuat tuduhan antara sesama kita supaya kita semua berpecah belah.
Saya juga mengharapkan semoga ada orang yang bijak pandai mencari siapakah yang bertanggung jawab membuat fitnah dengan gambar ini. Saya akui kelemahan saya tidak pandai dalam mencari penyelesaian dalam masalah ini, oleh itu tampil lah mereka-mereka yang bijak pandai dalam mencari penghasut adunan dajal dalam era media elektronik yang mudah membuat onak supaya masyarakat bangsa Melayu yang berugama Islam berburuk sangka.
Sekali lagi saya merayu kepada saudara-saudara semua tolong lah jangan mengambil kesempatan menuding jari sesama bangsa dan seugama kita...tolong...lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular