55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Oooo..Patutlah Barulah tahu

Tak gapoh sampai bongkok tiga pun ambo lalu
Oooo...patutlah barulah tahu...!!sedari awal mereka menubuhkan pakatan haram  sehingga kini menjadi tanda tanya kepada UMNO mahupun dari Pakatan Haram sendiri, boleh dikatakan ramai sangat yang ingin tahu kabinet bayangan dari puok-puok PR ni... namun sehingga kini masih menjadi tanda tanya terhadap kita semua..jawapan masih juga tiada, kelu dan mereka masih lagi membisu.

Apa yang kita dengar dan juga yang dicanangkan oleh puok-puok PR ni ialah andainya mereka mendapat kepercaan rakyat dan diberi mandat untuk mentadbir negara (Malaysia) mereka mewar-war Anwar Ibrahim adalah calaon untuk menjawat jatwatan sebagai PM..anugerah tuhan lah yang dikatakan oleh isterinya...


Gambar ni dikeluarkan telah lama dahulu sewaktu PRK di Sarawak, bahawa Kit Siang menyindir Ketua Menteri Sarawak yang sudah lanjut usia masih mahu menjawat jawatan sebagai Ketua menteri..heh..eleh kita lihat dengan penuh teliti kepada empat orang peminpin dari pembangkang ni masih muda remajakah? agaknya gigi pun masih belum tumbuh habis yer..!!

Agak-agaknya lah..jika mereka masih ada nadi sehingga 20 tahun atau 30 tahun akan datang masih lagi mereka nak menjawat jawatan yang mereka sandang sekarang ini. Hihihi..baru beberapa penggal lepas hanya Hadi Awang menyuarakan hasrat ingin memberi laluan kepada mereka yang lebih muda dan berkemampuan untuk menggantikan tempatnya...Nak tau tak..!! cakap kosong je..tu..kerana dah malu-malu kucing..hihihi..

Yang sorang lagi tu 'Pahe-pahe' je lah..juga mungkin menganggap bahawa tiada sesiapa pun di Kelantan itu layak menggantikan tempatnya..al-maklumlah pengikut taksub nya pernah umpamakan beliau sebagai nabi (bukan pewaris nabi) fuiyoo..nalerkia ammmakk..

Psssttt...Yang dua orang sikafir harbi tu lantaklah jangalah kita fikirkan

 

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E