Pas Dinasihatkan Patuhi Buku jingGAY

Pas dinasihatkan patuhi buku jingGAY

Kemanalah Pas nak 'berkayuh biduk' jangan patah pendayung nanti menyeringai gusi kahkahkah..gelak sikit jerk..!! Sewaktu bersama UMNO ada je yang tak kena lalu mereka ditendang tergolek gelantang..sekian lama terumbang ambing lalu mereka bersatu dalam gabungan pakatan haram (PR).

Kini, dah bersama PR ada lagi yang tak kena pada mereka (Pas). Sehinggakan Ketua Penerangan PKR Selangor, Suhaimi Shafie tidak bersetuju dengan gesaan Pas supaya pemimpin Pakatan Rakyat (PR) menandatangani 'Perjanjian Pakatan' sebelum menubuhkan kerajaan persekutuan, jika diberi mandat kelak.

Isu kandungan buku jingGAY tentunya puok-puok Pas masih tidak faham atau saja buat tak faham? kerana mereka sudah satu kelambu sekian lama. Atau pun Pas ini sengaja mencari kebencian dulunya dengan UMNO dan kini dengan PR..!! Agaknya Pas ni..memang sesuai tinggal di 'BULAN' hanya sesama kelompok mereka sahaja. Baru mereka aman agaknya..

Klik disini:-
http://www.anwaraidc.com/?p=25326

Psstt..kepada penganut Pas buang lah sikap riak, ujub dan takbur..insyaAllah anda selamat dunia dan akhirat.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular