55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Selepas PRU-13 (1PM & 2 TPM)

Bilik-121
Selepas PRU-13 di Malaysia nanti sudah pasti adanya PM baru dan tentu ler..weh si Anwar Ibrahim, serta yang pasti tak dapat di elakan ialah akan wujud nya dua orang TPM. Tak logik pada akal tak kan sorang jer TPM contoh nya dari PAS, habis tu yang DAP tak kan nak diam jer..!! sedang kan semua tahu DAP lah yang banyak kerusi sedang kan hanya ciput jer kerusi nya.

Walaupun ciput kerusi, andainya TPM terdiri dari orang DAP, masa kan PAS boleh berdiam diri..!! kerana selama ini mereka dah letih menyalak kesana kemari menyokong dua sekutu mereka iaitu DAP dan PKR.

Apa yang lebih menarik dalam perkara ini? bahawa Mat Sabu telah mengesahkan, bahawa sekiranya PAKATAN HARAM berjaya mendapat mandat rakyat, PAS tiada halangan dan setuju Anwar Ibrahim jadi PM. Begitu juga dengan DAP mereka setuju juga dalam perkara ini. Dengan ini PAS bersetuju taukeh kilang kunyit yang digelar Al-Juburi oleh Mat Sabu selama ini menjadi penaungan mereka.
sehingga kini Mat Sabu tidak pernah menarik balik tuduhan nya terhadap Anwar dan juga Karpal Singh juga tahu yang Anwar adalah seorang peliwat.

Kenyataan Mat Sabu yang megatakan PAS tiada tentangan Anwar jadi PM diterbitkan oleh sebuah akhbar disinun! jadi tiada apa lagi yang boleh dinafikan oleh puak-puak PAS

Psstt.. nanti dikala itu PM dah lah sepasal, yang 2 TPM ni lagi sepasal GEGAR..GEGAR..!!MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E