Pas Dagangkan Islam Demi Kepentingan

Pas seperti yang kita semua ketahui, mereka dagangkan Islam demi kepentingan dan dalam masa yang sama juga mereka sanggup gadaikannya juga kerana kepentingan puak mereka..!! Banyak dalil-dalil dan bukti segala-galanya yang telah kita ketahui dengan terjumpa bukti-bukti dan juga terdengar dari setiap ceramah-ceramah yang mereka anjurkan. Diantanya seperti gambar-gambar yang diterterakan dibawah ini.


Pas Dagangkan Islam Demi Kepentingan
 Banner diatas kini telah digantung di PRK Kuala Besut Terengganu, Kata-kata didalamnya diubah suai dengan berbunyi "Siapa Yang Memberi Undi Kejatuhan Kerajaan Islam Maka Dia Menempah Tiket Ke NERAKA' Fuiyoo..caya lo Pas rasa nak tergelak KAH..KAH..KAH dah tergelak dah pun, kalau tuan-tuan semua nak tergelak meh le..kita gelak lagi KAH..KAH..KAH..!!

Pas Dagangkan Islam Demi Kepentingan
Kita lihat kembali sepanduk-sepanduk yang diedarkan oleh Pas pada masa dahulu setiap kali adanya PRK ataupun PRU, siap menjanjikan syurga beserta dengan tiketnya sekali. Bukankah sudah terang Pas sememangnya mempergunakan atas nama Islam demi kepentingan mereka, juga membuatkan Islam tersebut sebagai barang dagangan.

Pssstt..aku bukan keterlaluan tapi memang patut pun ahli-ahli Pas ini digelarkan BADUT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular