55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Pok Nik Tak Gapoh DS Najib jange..!!

Kek hari jadi

Gambar kenangan jerk!
Sememang nya tiada apa kesalahan atau cacat cela nya, yang terdapat pada dua gambar ini kepada semua orang yang melihatnya ini kemungkinan ajer..lah..Tapi lain pula jadinya jika di politik kan? Bila masuk dalam bab pilotik tentang gambar ini ianya akan memberi gambaran yang berbagai-bagai..

CONTOH: andai nya pemimpin Melayu UMNO seperti DS Najib atau yang lain-lain nya, rasa-rasanya cai-cai..terutama dari puok-puok PAS berlanjutanlah kritikan mereka yang mungkin memakan masa berbulan lama nya. Jadi kesimpulan nya "Pok Nik tak gapoh, DS Najib jange"....!! Karpal Singh pun ingat hari jadi Pok Nik!

Pssttt...saja jer dimuat naik kan disini..

Proses Pembedahan Tukar Jantina








Setelah menjalani proses pembedahan diatas dan akhir jadilah begini.Maka setelah itu individu yang berkenaan akan menjalani kehidupan dari asal seorang peria dan kini menjadi seorang wanita.. tapi bukanlah seorang wanita yang ORIGINAL.
Pssttt...eiii..tak sanggupnya aku..

Bantu Membantu Membuatkan Syok Bersama

Kehebatan Tun M melakukan "Serangan Subuh"

Tun M
 Komuniti ekonomi dunia masih ingat lagi dengan "SERANGAN SUBUH" atau "DAWNING RAID" yang berlaku pada 7 September 1981, beberapa bulan lepas Mahathir menjawat jawatan selaku Perdana Menteri Malaysia. Mahathir telah mengatur satu serangan yang paling genius dan tidak disangka-sangka oleh kaum Barat yang menyangka Melayu adalah satu kaum yang hebat dan mengatur strategi.

Tanpa diketahui oleh sesiapa pun, Mahathir telah mengutuskan empat anak Melayu, antaranya ialah Tengku Razaleigh dan Ghafar Baba. Dr Mahathir secara peribadi telah mengarahkan agar kajian dilakukan secara terperinci keatas undang-undang pelaburan Britain. Mahathir sebelum ini telah melahirkan perasaan tidak puas hati apabila Britain masih lagi menguasai lebih 200,000 ekar tanah diseluruh Malaysia menerusi tiga buah syarikat perladangan utama, Sime Darby, Guthire dan Golden Hope Plantation.


Berjaya kembali kepangkuan Malaysia
Diringkaska cerita, Guthrie, Sime Darby dan Golden Hope berjaya kembali ke tangan anak Malaysia menerusi pembelian senyap oleh Malaysia keatas saham British di London Stock Exchange pada waktu subuh tanpa disedari oleh sesiapa pun. Pengambilan tersebut dilakukan secara sah menurut undang-undang meskipun Britain membantah keras.

Akhbar-akhbar diseluruh dunia menjadikan pengambilalihan itu sebagai berita utama mereka dengan tajuk lengkap klik disini- "SERBUAN MENYINSING SUBUH" dan "SERANGAN MALAYSIA KE ATAS KOTA LONDON".
Kapal perang Amerika Syarikat telah membuat sekatan di perairan antara bangsa yang bersempadan dengan Sudan, isyaratnya ialah seandainya kapal-kapal Malaysia melepasi sekatan tersebut, Melaysia telah mengisytiharkan perang terhadap Amerika Syarikat. Namun dengan beraninya Mahathir mengarahkan agar pelayaran diteruskan dan berjanji segala risiko akan ditanggung oleh nya.
 
Pssstt..Anwar Ibrahim hanya tahu nak lingkupkan Malaysia je, nak tahu klik le link kat atas tu..

Akhirnya Kau Disisihkan Jua

Basuh tangan Tok Gundu
Akhirnya kau disingkirkan jua, itulah nasib yang diterima oleh ustaz Nasharudin telah disingkirkan dari ahli Majlis Syura. Kini Nasharudin adalah ahli biasa sahaja didalam PAS setelah diturunkan pangkat lalu menjadi prebet biasa. Kapten-Kapten didalam PAS bukan boleh disanggah apa jua keinginan mereka. Selama ini Nasharudin telah banyak memberi kontrovesi didalam agenda PAS yang sering berubah-ubah, bagaikan lalang yang ditiup angin.

Apapun kini Ustaz Nasharudin "sudah dianggap bagaikan duri dalam daging dan habuk didalam mata". Tak gapoh lah jah..kita kena terima hakikat yang diatas itu tak sentiasa mereka diatas. Waktu kita diperlukan..biasalah dibodek bagai nak rak..waktu kita dibenci segalanya serba tak kena.

Pssstt.. PAS bila nak pecat Nik Aziz atau Hadi Awang, buatlah undi tak percaya kepada mereka lagi huhuhuhu..  

PAS dolu-dolu PAStiKini

Tuan Ibrahin Tuan Man
UMNO-BN apa sahaja yang mereka buat dalam mentadbir negara Malaysia ini semuanya boleh dikatakan tidak betul dan salah. Dulu hebuh dalam setiap ceramah PAS, mengatakan UMNO-BN sekular! contoh satu darinya sekolah bercampur lelaki dan permpuan. Jadi jika dari dulu sehingga sekarang UMNO-BN boleh membuat semuanya serba dua, barulah PAS tiada modal untuk kutuk UMNO-BN. Pernah beberapa kali saya bertanya kepada penceramah siot PAS.. mampu ke kerajaan UMNO-BN nak buat semuanya serba dua- makna untuk asingkan lelaki dan perempuan.

Jadi anda semua fahamlah, PAS memang kuat SPIN.. macam-macam woo.. sehinggakan sekarang ini, Kerajaan PAS Kelantan tiada pernah menghantar peserta wanitanya didalam Tilawah Al-Quran, kerana suara perempuan itu AURAT. Begitu juga dengan segala hal yang lain nya. Apatah lagi wanita itu untuk dijadikan pemimpin..!! Jadi disinilah UMNO-BN tersilap konon nya.

Kerusi Permatang Pauh Sudah Tidak Empuk Lagi

Lucah nya dia..!!
Kerusi Permatang Pauh sudah tidak empuk lagi atau pun sudah berduri? apa kah Anwar sudah risau kerusinya di Permatang Pauh sudah dipasang dengan 'Bom Jangka'.. kerana ada desas desus mengatakan beliau tidak akan bertangding di kawasan tersesebut dan sedang meninjau-ninjau kerusi di tempat lain.

Menurut daftar pemilih sehingga 31/7/2008, majoriti pengundi di Permatang Pauh berbangsa Melayu dengan 69.4% di ikuti bangsa Cina 24.5% dan bangsa India hanya 6% Pada satu kenyataan yang diterbitkan 7 Januari lalu sambutan terhadap Anwar sudah merosot terlalu jauh di Permatang Pauh, sedangkan PRU-13 adalah detik penentuan Anwar nak jadi PM.

Setiap kali program ceramahnya di kawasan tersebut sudah terlalu dingin, semuanya berpunca dari kehadiran Tun M ke kawasan dimana kubu kuat Anwar pada masa puncak awal kejayaan nya. Kini dikawasan di Permatang Pauh banner Tun M sudah di pamerkan secara terbuka. Panas..!! ceramah Anwar di hadiri hanya seramai 20 orang..ciput beb..!!maka Anwar pun BELAH-CABUT lansung tak jadi ceramah keh..keh..keh..!

Pssstt.. selama mana boleh kelentung rakyat?

oPochOOT..


Opochot... janganlah sikap ini ada kepada kita semua terutamanya kepada semua pemimpin parti...janganlah mudah melatah apabila menerima teguran dan kritikan.

Pssstt.. kalau kena pada Nik Aziz macam ni dah tentu katanya CELAKO..CELAKO

Selepas PRU-13 (1PM & 2 TPM)

Bilik-121
Selepas PRU-13 di Malaysia nanti sudah pasti adanya PM baru dan tentu ler..weh si Anwar Ibrahim, serta yang pasti tak dapat di elakan ialah akan wujud nya dua orang TPM. Tak logik pada akal tak kan sorang jer TPM contoh nya dari PAS, habis tu yang DAP tak kan nak diam jer..!! sedang kan semua tahu DAP lah yang banyak kerusi sedang kan hanya ciput jer kerusi nya.

Walaupun ciput kerusi, andainya TPM terdiri dari orang DAP, masa kan PAS boleh berdiam diri..!! kerana selama ini mereka dah letih menyalak kesana kemari menyokong dua sekutu mereka iaitu DAP dan PKR.

Apa yang lebih menarik dalam perkara ini? bahawa Mat Sabu telah mengesahkan, bahawa sekiranya PAKATAN HARAM berjaya mendapat mandat rakyat, PAS tiada halangan dan setuju Anwar Ibrahim jadi PM. Begitu juga dengan DAP mereka setuju juga dalam perkara ini. Dengan ini PAS bersetuju taukeh kilang kunyit yang digelar Al-Juburi oleh Mat Sabu selama ini menjadi penaungan mereka.
sehingga kini Mat Sabu tidak pernah menarik balik tuduhan nya terhadap Anwar dan juga Karpal Singh juga tahu yang Anwar adalah seorang peliwat.

Kenyataan Mat Sabu yang megatakan PAS tiada tentangan Anwar jadi PM diterbitkan oleh sebuah akhbar disinun! jadi tiada apa lagi yang boleh dinafikan oleh puak-puak PAS

Psstt.. nanti dikala itu PM dah lah sepasal, yang 2 TPM ni lagi sepasal GEGAR..GEGAR..!!MALAYSIA

FATWA NIK AZIZ UNDI DAP

Tunggu fatwa Nik Aziz
Kini sudah hampir waktu untuk semua rakyat Malaysia yang layak mengundi untuk menghadapi PRU-13 semankin tiba. Amat perlu bagi Nik Aziz mengeluarkan fatwa terbaru dari nya untuk penganut-penganut Parti PAS yang selama ini terlalu taksub terhadap  wally mereka ini. Panas sehingga kini yang telah diulang setiap kali pilihanraya bahawa undi untuk PAS masuk syurga..!! tapi bagaimana pula undi yang diberikan kepada DAP yang secara terang-terangan menolak negara Islam di Malaysia ini?

Bermula kontroversi perlaksanaan hudud pada awal nya timbul berikutan dakwaan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hasan kononnya DAP kini memahami dan menerima pendirian parti itu mengenai negara Islam tetapi ianya segera disanggah oleh Karpal Singh dengan menegaskan beliau tidak akan bertolak ansur dalam isu perlaksanaan hukum tersebut, serta menggesa Presiden PAS menarik balik keputusan Majlis Syura

Ada lagi yang lebih mengaibkan  bahawa Timbalan Presiden PKR, Azmi Ali berkata, keputusan Majlis Syura PAS itu hal dalaman mereka (PAS) tiada kena- mengena dengan keputusan rasmi yang dalam (Keadilan, Dap dan Pas) terikat dengan polisi bersama yang telah di persetujui bersama dalam Majlis Pimpinan Tertinggi Pakatan Rakyat.

Oleh itu sedarlah diri wahai Melayu PAS "lu ada pun tak apa lu tak ada pun tak apa didalam PAKATAN HARAM" bagaikan melukut di tepi gantang. Sebesar mana sekali suara yang kamu teriakan tidak akan di indahkan oleh PKR dan DAP. Oleh itu segeralah Nik Aziz keluarkan fatwa hukum undi DAP dan PKR kepada penganut-penganut Parti PAS.

Psstt.. PRU-13 kali ini masih ada kah tiket pergi syurga?  

Demi mu Putrajaya

Flip-flop tak gapoh yang penting Putrajaya 
Pada saat Melayu berpecah kepada tiga kumpulan politik, dek kerana PAS dan PKR gilakan kuasa - Nik Aziz tidak sekali pun menyentuh mengenai betapa pentingnya umat Melayu bersatu. Sepatutnya dakwahnya menjurus kepada perpaduan Islam perlu diutamakan oleh Nik Aziz, tetapi beliau memileh berdamping rapat dengan DAP yang terang-terangan menentang islam di nobatkan sebagai agama utama yang rasmi di negara ini.

Pendirian PAS yang sering berubah-ubah dan sentiasa goyah dan boleh bertukar-tukar dalam sekelip mata, membuktikan bahawa Islam hanya di gunakankan sebagai buah dadu yang boleh di lempar kesana kemari atau sebagai soldadu dalam permainan catur dalam politik mereka (PAS).

Di sini buktinya bahawa pucuk pimpinan PAS berlidah BIAWAK depan bukan orang Islam terutama dengan DAP cakap lain, dengan orang Melayu terutamanya kepada ahli-ahli mereka berkata lain. Perlu dinasihatkan disini kalau dah tak mampu tetap dengan pendirian sendiri, dalam memperjuangkan agama, bangsa dan tanah air, janganlah mencari dosa sentiasa membuat fitnah demi gilakan kuasa.

Psstt...Pucuk pimpinan PAS menikus dengan tekanan DAP

Sikap Kita Orang Melayu Yang Berhemah Apakah Mereka Anggap Lemah?

Ini muka NIAMAKAHAI
Sikap kita orang Melayu yang berhemah apakah? mereka (kaum-kaum) lain di Malaysia ini menganggapnya orang Melayu itu lemah? Belum pernah tercatit dalam sejarah Tanah Melayu (nama yang dahulu) kini dah jadi namanya Malaysia memulakan isu perkauman dan permusuhan kaum..kerana kita dan juga kerajaan yang sekarang ini tidak pernah memainkan sentimen perkauman. Persoalannya kenapa kaum lain yang sudah jadi rakyat Malaysia ini suka memulakannya? Tidak cukupkah tragidi 13 Mei yang telah mengorbankan banyak nyawa?

Mengapa CINA PUKI MAK DIA INI MEMAINKAN ISU AGAMA ISLAM? YANG DIANUTI MAJORITINYA OLEH ORANG MELAYU DI MALAYSIA INI? Pernahkah orang Melayu yang memulakan nya? Seharusnya pihak kerajaan perlu bertindak dari sekarang, buatlah perkara yang sebaik mungkin serta bertindak tegas kepada mana-mana individu atau pun pertubuhan yang menimbulkan ketegangan kaum dan agama.

Cina diatas adalah jelas dari pihak pembangkang yang direstui oleh Parti hamPAS, Itulah sebabnya PAS terbalikkan kononnya Cina Patrick Teoh ini adalah dari orang MCA, jadi biarlah dia kutuk orang UMNO dan kerajaan Malaysia..!! PAS bukan agaknya orang Melayu yang beragama Islam..!! Itu sebabnya mereka tidak mahu bersama bersuara keras mengekang perkara ini dari terus berleluasa dimasa akan datang, kalau semua pihak tidak turut sama mencegahnya dari sekarang.

Psstt..agaknya Cina haram jadah ni dah bosan nak hidup kot? 

Muka BIAWAK Buat Selamba

RM 100
Manusia yang tak berhemah, tunjukan kulit dah kenal isi sampai ke usus, dasar tali barut komunis. Terima bantuan RM100 pun masih nak buat provokasi binawe..lu CELAKO..CELAKO

Berkocak Air di Hulu Tak Keroh Pun Air di Hilir

Fuh..ramainya orang diceramah Bob Lokman
 Berkocak air di hulu tak keroh pun air di hilir.. target 1Juta. datang 1/4 Juta, untung 0Juta..punyalah ramainya penganut hamPAS di ceramah Bob Lokman fuiyoo.. jangan perasan erk..latar belakang gambar ni kebangkitan rakyat di Masir


Hitunglah sendiri dengan minda yang waras berapa jumlah HKR112 ini
Tujuan Pakatan Haram selalu buat perhimpunan karana ingin mengetahui ketahap mana sokongan rakyat kepada mereka. Berbagai andaian setiap kali selepas mengadakan perhimpunan dari berbagai pihak mentafsirkan mereka berjaya dalam mengumpulkan pengikut-pengikut mereka.

Setiap kali mereka uji kekuatan mereka ternyata meleset..berbagai gejala buruk yang di cetuskan oleh mereka, jelas Pakatan Haram di negara ini mengamalkan budaya samseng. Hakikatnya maksimum orang boleh duduk di Stadium Merdeka adalah 30.000, berdiri di padang 20.000 jadi maksimumnya 50.000

Psstt..mangkok hayun punya Pakatan Haram ni..

Meh Pikaq Ni Wahai peserta (HKR112)

Hok ni..Nik Aziz & Hadi suko sangat..!!
Selepas perhimpunan (HKR112) aku harap kalau lembu-lembu tu ada otak meh le pikiaq sekejap bab perkara nih...aku malas nak komen apa-apa, itu hangpa punya penyebab benda ni berlaku kat Malaysia ni.

Pssstt..megahnya PAS banner tu ala-ala flag PAS gitu..

Peluang Wan Azizzah untuk dapat payung emas!

wuihhh..tahniah le erk..!!
Sudah hangat diperkatakan di warung kopi, di rangkaian restoran Garuda di Jakarta khasnya malah di"koran" atau forum maya Indonesia amnya bahawa Anwar Ibrahim bakal bernikah dengan gadis kacukan Cina-Belanda-Indon atau popular dengan panggilan CIBEI oleh rakyat seberang.

Gadis dalam lingkuangan 28 tahun, masih anak dara dan khabarnya merupakan anak pemimpin politik yang agak luas juga pengaruhnya  dan asalnya Bandung. Menurut sumber dari parti tersebut, Anwar kerap ke Jakarta melalui Bandung dan disitulah bermula kesah cinta bersegi yang sudah masuk hampir setahun dan kesemua ahli keluarga gadis tersebut khabarnya sudah bersetuju menerima Anwar sebagai menantu.

Menurutnya lagi, hanya Nurul Izzah sahaja yang tahu perkara ini kerana beliau juga sering menemani bapanya ke Indonesia. Anak perempuan Anwar ini juga sering dilihat bersama dengan bakal ibu tirinya di sekitar Bandung dan ianya bukan rahsia lagi bagi masyarakat Bandung bila kadang-kadang Anwar juga bersama dengan anaknya, Nurul Izzah dan bakal madu Wan Azizah didapati makan dan membeli belah bersama.

Dikalangan warga aristokrat Bandung, gadis ini dikenali sebagai "darling" dengan sikapnya yang peramah dan manja dengan seluruh ahli keluarga dan keponakan beliau. Foto diatas sudah lama berada atau berlegar dalam media maya, sama ada dalam blog, portal mau pun facebook. Anwar tidak pernah nafikan itu gambar palsu dan tidak pernah melatah apabila gambar tersebut selalu muncul dimana-mana media maya.

Apakah kerana Anwar mabuk cinta?
Apakah kerana ingin sampaikan hajatnya pada Wan Azizah?
Apakah kerana Anwar takut hajat cinta tak kesampaian?
Terbongkarnya kisah cinta rentas benua ini dan akan dipamirkan gambar-gambar manja Darling dan Anwar di sekitar Bandung dan beberapa tempat rehat yang beriklim sejuk di Indonesia.

Bersediakah Wan Azizah menerima madu seperti isteri-isteri pemimpin pakatan haram yang lain? Bersediakan Wan Azizah menerima anak tiri seperti "anak samsidar"?

Psstt.. Nikah secara halal tak salah beb.. 

Nik Aziz Murtadkan 3 Juta Orang

Tentera-tentera syaitan diharapkan oleh Nik Aziz untuk membantunya.
Al-kesah Harun Din Pemimpin PAS, menyuruh Tun Dr Mahathir bertobat kerana menggunakan dalam bahasa Inggeris "better the devil you know than the angel you don't". Tiada menjadi satu kesalahan jika sesiapa pun memberi nasihat atau tunjuk ajar kepada kejalan kebaikan. Tapi.. adakah Harun Din faham akan maksud dengan loghat pepatah Inggeris dan berfikir bermakna Tun sanggup bersama syaitan. Makna sebenar pepatah ini ialah "lebih baik orang yang dikenali daripada orang yang tidak dikenali" huhuhu...!!

Yang menjadi kehairanan..apakah Harun Din lahir selepas tahun 1999? kerana!! pada 24 Januari 1999, Nik Aziz berkata dengan jalas dalam bahasa Melayu yang berbunyi seperti berikut, "siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA dan MIC. Kalau meraka nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima".

Jadi kepada Nik Aziz ini janganlah ada sesiapa terlepas pandang akan ucapan nya tersebut. Nak dirikan negara Islam pada ketika itu sehinggakan sanggup menerima syaitan sebagai penolong... ALLAH HUAKBAR.

Psstt..kalu cinadoll tolong ambo pun suko..!!

Bollywood scandals

video

Releks sekejap kita lihat scandals Bollywood hanya sekadar hiburan

Antara ULAMA' dan ULARMAK

Didalam ajaran Parti penganut hamPAS, ada ulama' yang diketegorikan kepada dua jenis, (a) yang di panggil ulama (b) yang di panggil ularmak. Hanya ahli penganut ajaran Parti PAS sahaja yang boleh membezakannya. Kalau ada campur tangan dari luar sudah pasti akan mereka mengatakan kompirasi.

Soalannya: apakah akan terpakai fatwa Haron Din 2010 untuk penganut-penganut ajaran Parti hamPAS ini? Surah Al-Maidah ayat 73 yang bermaksud:
"sesungguhnya kafirlah orang-orang yang mengatakan bahawa tuhan itu ada tiga, tidak ada tuhan yang kamu nak sembah melainkan ALLAH Yang Tunggal," Haron berkata sepatutnya perkara ini sudah lama selesai.
 
Kalimah ALLAH 




Manusia dah mati pun masih berharga

Longgokan manusia yang dah mati

Mayat yang akan diproses

pekerja sedang melapah mayat

meneliti tempahan yang diperlukan

Pekerja sedang mempamirkan biji mata

mayat ini tak berbau busuk ke?
Inilah sumber berita yang dikeluarkan oleh sebuah akhbar tempatan, kilang memproses manusia yang telah mati ini berada di Rusia dan juga di khabarkan di negara India juga turut membuat operasi sebegini. Organ-organ tertentu akan dijual kepada pihak hospital di seluruh dunia untuk kegunaan tertentu.

Psstt..organ kemaluan manusia boleh dibuat untuk apa gaknya ye?

Udah..le tu..Pakatan Haram oii..

Anak didik penganut hamPAS
Udah le..tu Pakatan Haram oii..terutamanya kepada penganut-penganut puak-puak hamPAS..!! Lihat dan bacalah keratan pengakuan orang yang terlalu taksub dan ujub di atas tu! Biar dia bersembahyang di Tokong Cina daripada bersembahyang dan berjemaah dengan kaum muslimin yang lain nya terutama dari orang yang berlainan idealogi politik dengan mereka.

Apa? hina kah masjid iaitu sebagai rumah Allah. Kalau dah ghairah sangat inginkan kuasa untuk mentadbir negara, janganlah sehingga bangsa sendiri dikhianati dan agama Islam pula dijaja dan diperlekehkan. Diantara titik permulaan perpecahan sesama bangsa Melayu yang berugama Islam, semuanya berpunca dari amanat songsang Haji Hadi Awang.

Marilah kita semua mengucapkan berbanyak TAHNIAH kepada Haji Hadi ini, kerana sejak amanat tersebut maka, bebgai-bagai tercetusnya bukan sahaja kepada masyarakat Melayu am nya tetapi melibatkan juga terputusnya hubungan antara suami dan isteri, antara anak dan keluarga. Inilah yang dikatakan kalau sikap UJUB sudah bersemadi didalam diri bagi penganut kaum hamPAS ini.

Pssttt..Kalau le ada anak dara cun melecun dari orang UMNO..yang rela dikahwini, endak ke Haji Hadi jadikan bini mudanya?

Vagina nya macam anak DARO.. biar betul..!!

Vagina nya macam anak DARO..
Vaginanya macam anak daro..fuuhh.. itulah dia yang dikatakan oleh seorang artis terkenal Indonesia Nikita Mirzani.. yang namanya melonjak dipapan teratas yang memang terkenal dengan sikap buka-bukaan!

Meski pun berstatus janda beranak satu, tetapi rupanya Nikita Mirzani tidak melupakan perawatan organ intimnya. Beliau mengaku senang merawat wagina nya agar tetap kencang dan terasa menggigit tak kalah dengan wanita yang baru bernikah.

Ini benar-benar pengakuan Nikita Mirzani seperti ditulis Pos Metro Medan, Nikita sering melakukan ratus dan totok vaginanya. "Aku senang merawat organ vital. Itu juga perlu dijaga. Biasanya paling perawatan ratus, dipijat, atau totok vagina". Ujar Nakita, saat ditemui di Mangga Dua, Jakarta awal September lalu

Psstt.. kwang..kwang..kwang pasti enak sekali ya dong..!!

Kebaikan Produk Tenaga Skalar

Acupoint Booster
Produk wholife2u di buat dari Seramik-Bio dari Jepun yang menghasilkan Tenaga Skalar, Tenaga Inframerah Jauh dan Ion Negatif.

Acupoint Booster
Tenaga Skalar boleh membantu meneutralkan frekuensi berbahaya di sekeliling kita dan menukar mereka ke frekuensi energi penyembuhan. Frekuensi ini membantu meningkatkan tahap tenaga sel-sel kita kepada 70-90 milivolts dan memastikan sel-sel kita sihat.

Acupoint Booster
Haba dari Tenaga inframerah jauh secara mendalam dan selamat menembusi badan untuk membantu meningkatkan peredaran darah dan memberikan kesan penyembuhan keatas  sel-sel kita.Ia mengembangkan saluran kapilari, lantas memudahkan peradaran darah oksigen yang lebih baik dan penghantaran nutrien dan lebih berkesan dalam penyingkiran toksin.

Acupoint Booster
Penyelidikan telah mengesahkan bahawa manusia menjadi kurang tertekan dan lebih cergas dengan Ion negatif dalam produk Wholife2u memudahkan penghantaran oksigen kepada sel-sel, yang merangsang fungsi badan dan peremajaan.

Apabila tenaga ini bekerja bersama-sama, mereka menghasilkan keputusan cemerlang dalam melegakan kesakitan, penyembuhan, dan kesihatan secara keseluruhan.

PERHATIAN: lemah tenaga batin dan mati pucuk dapat dipulihkan kembali dengan ACUPOINT-BOOSTER berminat hubungi saya Mohd Noor di Talian 012 4625097

REFLEX BOOSTER merawat GOUT dengan cepat

Reflex Booster merawat gout dengan berkesan
Punca setiap orang yang gout itu ialah kerana individu berkenaan lemah buah pinggang. Reflex Booster dicipta khusus untuk merawat buah pinggang dan tulang belakang. Ianya berbentuk sticker hanya tampal di kasut dan anda sentiasa memakai kasut tersebut. Anda perlu menampalnya sekurang-kurangnya pada tiga pasang kasut (a) kasut waktu bekerja (b) kasut untuk berjalan keluar rumah dan (c) kasut semasa anda didalam rumah.

 Kenapa perlukan tiga pasang kasut? kerana dengan begini anda akan dapat rawatan berterusan. Setelah memakainya dalam masa 12 jam sahaja anda sudahdapat merasakan akan keberkesanan nya. Lihat produk dan jika ingin menjadi ahli di www.wholife2u.com Atau anda hubungi saya Mohd Noor di talian 012 4625097 untuk sebarang maklumat.


 

"HEBAT PUKULAN NYA PAK..!!


Terkenang-kenang
"HEBAT PUKULAN NYA PAK" itulah ungkapan dari seorang wartawan Indonesia terkemuka dari media Tempo yang telah melihat video seks wajah yang mirip Anwar Ibrahim sedang membalun cinadoll. Video seks tersebaut tersebar menjelang lawatan Anwar Ibrahim ke Jakarta.

Kelainan video kali ini, dulu muka macam Anwar tapi perut buncit tapi kali ini video tersebut muka macam Anwar perut dah kempis..! klik - "Hebat pukulan nya Pak"

Psstt..ada video versi kedua ke?

Rakan Blog K.B.E