Agenda Peribadi

Kalau betol sayangkan bangsa dan parti inikah caranya? Inikah sikap negarawan yang pernah berkhimat selama 22 tahun sebagai PM? Anda dihormati dari kawan dan lawan, anda dihormati didalam negara dan luar negara..!!

Dari dahulu sehingga sekarang segala jasa anda dikenang. Dari dahulu sehingga sekarang anda dihormati..."TAPI KINI SAYANG..!!! SEKARANG SUDAH TIDAK LAGI" Ingatlah jangan sia-siakan segala yang anda telah terima semuanya itu..tapi dipenghujung usia saya tidak mahu segala-galanya terhapus, sebaliknya setelah pemergian anda..dicemoh dan dicaci.

Agenda Peribadi
"Hang pikiaq lah sendiri"
Dari sudut pandangan pelbagai sudut..?!! semuanya ini merakamkan terserlah niat anda, bagai kata bidalan "ada udang disebalik batu" dan juga "sekilas ikan diair kita sudah tahu jantan betina"...! ramai yang beranggapan bukan kerana ada dendam kesuma akan tetapi anda punya "agenda peribadi"

Ingatlah segala apa yang kita perolehi didunia ini akan dihitung semuanya di akhirat kelak. Segala apa yang kita usahakan tidak satupun yang dibawa mati...semuanya tinggal hanya yang kita bawa ialah amalan buruk dan baik yang kita lakukan semasa hidup..

"Allah terima tobat seseorang hamba itu selagi nyawanya belum sampai ke halkhom" Sayangkan bangsa, sayangkan parti bukan caranya begini...apatah lagi anda telah melakukan kesalahan yang besar menyerang peribadi secara umum.

JIka anda masih belum puas segala apa yang anda nikmati..terpulang? terukan...!! Kita berlainan kubur...sesungguhnya Allah tidak membebankan dosa seseorang itu kepada orang lain.

p/s teruskan mainan wayang anda..!!

1 ulasan:

  1. Ya, Raja kiranya zalim lagi boleh disanggah..inikan pula apalah sangat statusnya Tun

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

FB

Catatan Popular