55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

REAL PUNYA SUMBANG MAHARAM

Alahai kerana tersilap haribulan, maka tersalah fuck-ing..(Parking), jangan suka merayau-rayau dek oii.. Bahaya ada diman-mana, beringat dan berhati-hatilan dijalanraya hihihi.... Ngau chai..tiam-tiam sulah, jangan bising lo..keleja lagi bulum siap maa..ada sakit kasi tau..ya.. Sejenak bersama pengalaman Kak Yam, apa topik yang mereka bicangkan anda tak perlu tahu, cuma perhatikan sahaja gelagat mereka berbisik-bisikkan..nanti mau bertelor ka mau beranak.? Yang ini palinglah dikesiankan teramat sangat. Tiada taman untuk bicara, tiada kasih nak lepaskan rindu. Perdulilah apa diorang nak kata, kepadamu jua sipatung batu..pada batu bro.. hebatnya..!!

TANDUKKAN MAUT

Sebagai manusia kita ada akal untuk berfikir. Kadangkala kita sendiri pun tidak dapat berfikir denagn waras. Adakah manusia ini sudah bosan untuk meneruskan kehidupan ? Ataupun kerana kesempitan hidup membuatkan mereka memilih jalan mudah untuk menyelesaikan kesempitan hidup yang dilalaui.. dan akhirnya jadilah begini. Satu tandukan maut tepat kesasaran..aduhai Dan kita saksikan peristiwa kedua yang dialami oleh manusia ini, tepat keperut satu tandukan yang pasti mengeluarkan isi perutnya maka terburailah ia menemui ajalnya pada ketika itu juga. Bagaimana pula dengan yang ini, sekurang-kurangnya dia suadah dapat mengeluarkan tulang ikan yang tercekik dilehernya semasa makan tengahari tadi, mungkin saudara nampak tulang ikan dihujung tanduk keluar di mulutnya. Macamana yeop..tak cekik dah yer...huhuhu.. Yang ini tak kurang juga hebatnya, kerana kehebatannya maka dia dijulang oleh saekor binatang yang bernama lembu. Hebat manusia kecundang dengan binatang yang tidak ada akal.
Pakatan Rakyat anjur bantahan anti-Gaddafi esok.
Pakatan Rakyat akan membuktikan soldariti bersama rakrat Libya yang menentang pemimpin diktatornya, Muammar Gaddafi dengan mengadakan perhimpunan aman diluar kedutaan Libya di jalan Madge, Ampang, Kuala Lumpur, selepas solah Jumaat esok.
Sekurang-kurangnya 500 penyokong, termasuk pelajar Libya yang menuntut di negara ini dan kaki tangan kedutaan berkenaan akan mengambil bahagian.
Ketua biro antarabangsa PAS, Syed Azman Syed Ahmad berkata satu momorandum juga akan dihantar kepada duta Libya bagi menuntut pemberhentian serta merta pembunuhan orang awam.
"Kami bersependapat ada keperluan mendesak bagi menyokong rakyat Libya, sebab pembunuhan beramai-ramai rakyat yang tidak berdosa tidak harus dilakukan," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini. sila layari http;//www.malaysiakini.com/news/156963
Pihak kerajaan dan juga pihak keselamatan diharap harus berwaspada, kerana disebalik apa yang akan mereka ini lakukan kita takut mungkin mereka ada stategi lain...!!

KIAMAT PASTI BERLAKU.

KIAMAT PASTI BERLAKU.
Kiamat pasti terjadi dengan kehendak Allah, yang maha pencipta bagi sekalian alam. Cuma kita tidak ketahui bila dan ketikanya ianya terjadi. Marilah kita mengambil ikhtibar dengan kejadian gempa bumi yang berlaku di New Zealand baru-baru ini.
Ini adlah bunga-bunganya sahaja bagaimana dunia ini akan hacur punah, malah kiamat yang sebenar lebih dahsyat dari apa yang kita saksi pada video ini. Apabila Malaikat Israfil meniup sangkakala pada tiupan pertama dunia akan hancur lebur punah segala isi yang ada didalam dunia termasuklah kita yang bergelar manusia, dunia ini bergulung dan akan disandarkan pada tiang Aras. Tiupan pada kali yang kedua semua segala yang mati dihudupkan kembali. tidak berkecuali.
Pada masa ini kita semua sudah berada di Alam Padang Mahsyar, semua maknusia menanti untuk dihisab segala amalan buruk dan baik, dimasa ini baharu kita sedar diMahkamah Allah dihari perhitungan yang tiada pernaungan. Mulut kita akan dikunci supaya tidak boleh berbohong atau menafikan sesuatu kerja amal makruf nahi mungkar kita didunia, yang berkata-kata hanyalah seluruh anggota kita sahaja yang menjadi saksi setiap perbuatan kita, semuanya dengan kehendak Allah. MasyaAllah.
Pada kiraan waktu, sehari didunia selama enam puloh tahun diakhirat, semua umat dari Nabi Adam sehingga umat Nabi Muhammad menghadapi perbicaraan di Mahkamah Allah. Sehinggakan semua kita ini hampir tenggelam dengan peluh manusia hingga keparas hidung dan dengan suhu yang teramat panas kerana matahari hanya sejengkal sahaja diatas kepala kita, masyaAllah, "Ya Allah aku bermohon kepada mu kau ampunkan ya Allah segala-segala dosa ku walau pun sebesar zahrah dan kau ampunkan ya Allah segala-gala dosa-dosa sekalian saudaraku muslimin dan muslimat, amin ya Rabbua alamin".

Old Clock

NA HINA NABI

GAPO PULOK POPE NIK PAUL KITO NI WEH.... mari kito pakat ramai-ramai dengar ceghamoh..Pok Nik ini.. Nabi Muhamad SAW sempena kita menyambul Maulidul Rasul.

Pelacur Serambi Mekah

SERAMBI MEKAH: Gelaran ini telah di julang oleh PAS pada tahun 1990 ketika PAS di isytiharkan menang menguasi DUN Kelantan. Pada ketika itu, PAS dengan bongkak menyalak kepada Kerajaan Pusat bahawa Kelantan akan menjadi sebuah Negeri contoh kerana mengamal dasar Islam yang tulen, bukan seperti Kerajaan BN yang kata mereka mengamalakan pemenrentahan kafir. PAS juga akan memastikan Kelantan bersih dari gejala maksiat kata mereka, menjadi perkara biasa dan lansung tidak di bendung oleh Kerajaan BN. Hari telah setelah 22 tahun memerentah negeri tersebut. kesemua terjawab melalui video panas ini, ia telah memakan diri PAS semula.
Disunting dari blog Gelombang Rakyat.

Nick penguin

Kenapolah idup ambo sekso dan sengsagho
ambo tekse lawe doh abe..

Orang Kelantan Mudah Lupa; Dari Serambi Mekah Ke Serambi Golok pt 1

Liza, pelacur di Kg Limau, Jalan Hamzah boleh dihubungi menerusi bapak ayam yang bernama Jai dengan h/p 0148119203, Harapan saya tujuan anda menalifon untuk mengesahkan bukti silakan, tapi jangan cuba-cuba bertanya inginkan khidmat nya saya tidak mahu bersubahat. Bagi anda yang ingikan ada banyak lagi gambar dimana peristiwa berlaku anda boleh lawati blogger; kickdefella.wordpress.com Selamat bersantai bagi yang ingin kepastian YA atau TIDAK

Artis terlampau yang melampau..

HARAPAN SAYA DENGAN TERSIARNYA GAMBAR ARTIS INI, DAN JUGA WARIS TERDEKAT DAPAT MEMBERI NASEHAT SUPAYA KEMBALI KEPANGKAL JALAN DAN BANYAK KAN LAH MUHASABAH DIRI DAN BERTOBAT LAH...

Egyptian Man Killed in Egypt Protest - Barbaric World, Primitive Species!

Apakah anda berasa megah mempraktikkan budaya demontrasi ini diMalaysia ? Apabila Polis hanya menggunakan pancutan air dan belantan , ramai yang menyalahkan Polis bertindak kasar... soal nya sekarang Polis yang buat rusuhan kah atau anda yang membuat rusuhan ? Bandingkan Polis luar negara menangani kes rusuhan memggunakan peluru..
Adakah berbaloi kepada anda jika ini terjadi pada diri anda ? tergolek dog..tinggal isteri tercinta menjadi janda dan anak kesayangan menjadi yatim angkara perbuatan sia-sia yang anda semua lakukan. Marilah fikir-fikirkan...

Defenseless Egyptian Protester killed by police in Alexandria

Paparan video ini anda bandingkan Polis di Mesir dengan Polis di Malaysia tentang menangani kes demontrasi jalanan. Polis Mesir menggunakan peluru jalan penyelesaian yang mudah. Polis Malaysia hanya menggunakan pancutan air dan belantan.
Sama-samalah fikirkan jika perkara ini dilaku kepada penunjuk perasaan di Malaysia ini. Jangan anda cabar perkara sedemikian untuk diperlakukan kerana tugas mereka boleh berbuat serupa ini jika keadaan terdesak. Kalau Polis salah pun tiada guna lagi anda semua sudah kojol..

INGIN MENGHURAIKAN KEKELIRUAN

Saya ingin menghuraikan kekeliruan yang sudah berlaku didalam ruangan komen facebook, dimana rakan-rakan diruangan itu sudah membuat berbagai andaian. Mereka saling menuduh sesama mereka yang berlainan idealogi dan fahaman politik yang berbeza. Kesilapan ini berpunca, saorang rakan fb Puteri Saadong menerbit salah sebuah dari emam gambar ini tanpa maklumat lengkap berkenaan gambar tersebut. Saya telah cuba sedaya upaya menasehatkan kepada semua rakan-rakan jangan kita berbalah kepada suatu perkara yang kita tidak tahu kesahihan nya. Alhamdulillah saya bersyukur mendapat pertolongan dari Allah. Saorang rakan dari facebook yang nama samaran nya Penggerak Masyarakat Kelantan telah menghantar enam keping sesi gambar dan menyatakan peritiwa ini adlah benar yang telah berlaku diutara semenanjung Malaysia pada 2010. Kedua sami budha ini gambar diatas mereka berlajar mengucap dua kalimah syahadah. Setelah dengan lafaz nya dua kalimah sahadah mereka diajar cara mendirikan sembahyang dan mereka turut sama berjemaah dengan bersama AJK Masjid. sekarang sudah sah mereka menjadi saudara baru kepada kita semua. Tidak perlu dipolitik kan perkara ini, kerana ini adalah hidayah dari Allah kepada mereka. Posisi gambar ini diambil dari berbagai sudut semasa saudara baru kita menunaikan solah berjemaah. hihihi...sayang nya kamera man tidak dapat turut serta berjemaah, walau apa pun tahniah jika orang islam kerana ini ada lah satu jihad yang dilakukan nya untuk memberi pengetahuan kepada umum. Setelah selesai berjemaah saudara baru kita dirai kan dalam satu jamuan makan bersama-sama dengan jemaah yang lain dan AJK Masjid. Kini suadah jelas kekeliruan kita sudah terurai. Sekalong tahniah saya ucapkan kepada sahabat facebook, Penggerak Masyarakat Kelantan kerana membantu saya mencari perkara sebenar. Suka saya ingatkan kepada rakan-rakan yang lain jangan lah kita berbantahan dan saling menuduh sesama kita berbangsa Melayu yang berugama Islam ini. Cuma saya tidak sempat bertanya dimana lokasi peristiwa ini berlaku. Walau apa pun kita bersyukur segala-gala nya kepada pencipta sekalian alam Allah subhanahuwataala...amin..yarabbulalamin.

SATU PERBUATAN JAHAT YANG AMAT KEJI

Asalamualaikum kepada semua sahabat dan saudara-saudaraku, gambar ini saya ambil dari facebook rakan yang bernama Puteri Saadong, gambar ini sudah tersebar didalam dinding facebook.
Saya meminta kepada seluruh bangsa Melayu yang berugama Islam jangan lah membuat sebarang komen yang negatif yang bolih memecah belahkan silatulrahim sesama kita. Gambar ini jika kita perhatikan dengan telititi bahawa ianya sudah dibuat begitu rapi oleh orang yang berniat jahat untuk melihat kita membuat tuduhan antara sesama kita supaya kita semua berpecah belah.
Saya juga mengharapkan semoga ada orang yang bijak pandai mencari siapakah yang bertanggung jawab membuat fitnah dengan gambar ini. Saya akui kelemahan saya tidak pandai dalam mencari penyelesaian dalam masalah ini, oleh itu tampil lah mereka-mereka yang bijak pandai dalam mencari penghasut adunan dajal dalam era media elektronik yang mudah membuat onak supaya masyarakat bangsa Melayu yang berugama Islam berburuk sangka.
Sekali lagi saya merayu kepada saudara-saudara semua tolong lah jangan mengambil kesempatan menuding jari sesama bangsa dan seugama kita...tolong...lah...

Rakan Blog K.B.E