Lawyer Yang Meloyakan

Lawyer Yang MeloyakanAlkesah lawyer yang meloyakan. Kalau tak tipu bukan Cina, kena pulak Cina yang berfahaman DAP yang jelas agenda mereka inginkan kuasa mutlak di bumi Malaysia ini. Hanya kuasa sahaja yang mereka perlu, bab lain ekonomi sudah dalam gengaman sekarang ini yang sukar ditandingi apatah lagi untuk digugat.

Demi menjayakan cita-cita dan harapan mereka (DAP) maka orang Melayu lah yang dilihat dapat dipergunakan untuk mendapat kuasa yang di ingikan mereka selama ini. Justeru itu, kita lihat agenda licik DAP kini telah berjaya, satu contonya Pulau Pinang jangan harap dapat dirampas kembali oleh UMNO walaupun dalam BN ada MCA dan GERAKAN, semuanya itu hanya atas nama sahaja.

Sudah dua penggal berlalu @ 2x PRU berlalu... siapa yang bagi kuasa kepada DAP merampas Pulau Pinang? kalau bukan atas nama orang Melayu, DAP tidak akan berjaya berbuat demikian. Siapa orang-orang Melayu itu? tidak lain dan tidak buka adalah terdiri dari Melayu PKR dan PAS...!!

Apa yang PKR dan PAS perolehi di Pulau Pinang 'YELEK' omputeh kata 'NOTHING' selepas PRU PAS menguasai Kedah dan PKR menguasa Selangor. Tidak di nafikan kuasa PAS di Kedah pada masa dibawah tadbiran Allahyarham Ustaz Azizan mutlak pada PAS dan di Pulau Pinang mutlak pada DAP tapi bagaimana pula di Selangor??? mutlak kah pada PKR? mutlak kah pada PAS, nak tahu anda sendiri boleh fikir..!!!

Lawyer Yang Meloyakan
Pandainya lawyer DAP ni tebar roti canai spender Stopa..!!
Kita liat semasa Pakatan Haram menguasai negeri Perak, walaupun MB nya dari orang PAS tapi anya sebagai 'BONEKA'  yang mengkut arah dan arus kata dari DAP. Walaupun perkara ini sudah jelas...tapi malangnya terlalu ramai orang-orang Melayu yang sanggup di perbodohkan oleh agenda DAP.

Kita lihat agenda tipu dari DAP dengan calon mereka mempergunakan Melayu, dan Melayu tersebut sampai sanggup menggadai nilai pekerti dan sanggup menipu, kononnya lawyer uwekk..!! dah pecah tembelang, manakala Melayu PAS memberi juga sokongan tanpa memberi penentangan walaupun mereka sudah tahu tipu muslihat akan DAP ini.

Mereka tetap juga sokong, oleh kerana dendam kesumat mereka (PAS) terhadap UMNO tetap membara, walaupun yang akan lingkup itu Melayu bangsa mereka sendiri (UMNO) asalkan hati mereka puas.

Kita lihat pula kedudukan PAS di Pulau Pinang dan kedudukan PAS di Selangor, Apa yang PAS dapat? Tapi PAS tidak kesal, kenapa? asalkan dendam mereka di harap terbayar dengan menyokong agenda DAP ini. Cuba lihat penipuan yang dah terkantoi 'manusia yang berlidah biawak'
Setelah baca anda fikir-fikirkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular