Orang2 Islam DiMalaysia Renong Sedalam2nya Sebelum PRU14

Dr Peter G. Riddell berkata kemenangan besar pembangkang di Malaysia didorong oleh rasa tidak puas hati rakyat yang berbilang agama dengan dasar kerajaan khususnya golongan minoriti agama lain menyuarakan protes mereka terhadap pemimpin Islam.

Sebagai sokongan terhadap pihak pembangkang di Malaysia , sebagaimana di Negara Teluk, agenda untuk menjatuhkan kerajaan dilancarkan pada PRU12 dan dikatakan masa yang terbaik bagi pembangkang untuk menguasai Malaysia. Slogan ‘regime change’ (fungsi utama NED) telah dialncarkan keseluruh Negara untuk mengubah kerajaan yang sedia ada kepada sebuah kerajaan yang berfahaman pluralism , liberal dan tidak ada kebergantungan kepada Islam sebagai Agama persekutuan lagi.

Malang nya pada PRU12 yang lalu pihak pembangkang, mereka tak dapat cukup kerusi. Wan Azizah kata “fajar menyinsing” (New Dawn) untuk Malaysia selepas PRU 12. “New Dawn” juga slogan yang dicipta oleh barat untuk pihak pembangkang mengorak langkah semula pada PRU13 akan datang. Kita orang Melayu akan kehilangan segalanya ketika itu! Mereka mendapat pembiayaan yang sangat besar untuk PRU 12 , dan mungkin lebih besar lagi untuk PRU 13 dan lagi besar untuk PRU14 nanti.

Puzzle hampir lengkap sudah. DAP dan PKR sudah memainkan peranan mereka untuk membawa Mahathir kedalam kancah politik Orientalis dan Pluralisme. Pengikut hanya tahu isu yang diperkatakan dan mereka buta tentang hal yang tersembunyi dalam agenda Yahudi yang dikatakan dibawa oleh DAP dan PKR. Kuasa-kuasa asing cuma mahu melakukan perkara itu menjadi lebih buruk, menggunakan polisi ‘pecah perintah’ untuk mengambilalih mana-mana negara. Kumpulan “Pro-Demokrasi”.

Kalau di Malaysia, Projek Pluralisme sangat bahaya kerana berkait dengan usaha menyamaratakan antara agama yang dikenali sebagai Interfaith Council (IFC) atau Interfaith Commission (IFC) yang ditaja oleh Konrad Adenuer Foundation (KAF), Institut Kajian Dasar (IKD) dan Bar Council. Lebih menarik lagi, KAF, IKD dan Bar Council merupakan badan pemikir dan penaja Anwar di Malaysia.

Jadi dengan kewujudan HARAPAN yang diketuai oleh Anwar, Mahathir dan Muhyidin serta Kit Siang seakan telah bersetuju dengan agenda pluralism, liberal serta Evangelis yang dibawa oleh barat kedalam Pakatan. Dalam hal ini persoalan yang timbul ialah dimanakah fahaman yang dibawa oleh Mahathir serta lain lain sebelum ini? Sudah pastinya akan mengorah langkah baru iaitu bersama dengan DAP dan PKR dan adakah secara terpaksa bersetuju dengan agenda yang bakal menghancurkan Islam.

Secara tidak langsungnya PPBM telah mengubah fahaman menjadi seperti diatas. Selepas ini jangan kita hairan apabila pengiktirafan kepada IFC, Merdeka Center, IKD serta sokongan terhadap Bar Council diucapkan oleh Muhyiddin dan Mahathir. Sebelum ini , satu lagi badan pemikir Anwar iaitu MEGC (Middle Eastern Graduate Center) telah menerbitkan buku-buku berbentuk pluralisme untuk menyebarkan ideologi persamaan antara agama di Malaysia. Lebih menarik lagi pengarah MEGC,

Mustaqeem Mahmood Radhi adalah penulis utama IKD (badan pemikir Anwar). Dari sudut fahaman kita sudah sedia maklum bahawa DAP dan PKR adalah penyumbang kepada membawa fahaman Orientalis di Malaysia. Diantara muka muka yang dilihat amat ketara sebagai penyokong dan pendokong kepada agenda ini dapat dikenal pasti dengan jelasnya.

Siapakah yang tidak mengenali Marina Mahathir dimana dengan berpaksikan NGO Sister In Islam telah banyak kali mengeluarkan kenyataan yang bercanggah dengan amalan Agama Islam dan mengagongkan amalan liberal dan menyokong gerakan LGBT dalam Negara ini.

Siapa juga yang tidak kenal Hishamudian Rais yang sudah pun mengaku dilahirkan sebagai saorang Islam tetapi tidak menganut Agama Islam dan dalam erti lain tidak mempunyai pegangan agama dan bebas mengikuti apa juga fahaman. Ini juga dikenali sebagai Ethies.

Hannah Yeoh sememangnya semua orang tahu dan merupakan seorang pendakwah Evangelis yang menggunakan proksi politik sebagai medan untuk penyebaran Kristian dan perkara ini dapat kita lihat dengan terbitnya buku “Becoming Hannah”.

Marina Chin yang terkenal dengan demontrasi BERSIH juga adalah salah saorang penyokong kuat amalan LGBT yang mana tuntutan untuk menghalalkan kumpulan ini agar ianya mendapat tempat dalam Negara Malaysia sedang diperjuangkan. Fahaman ini semua orang tahu, dan dimana membawa masuk penyebaran kristian melalui Evangelis serta pengkaderan dikalangan orang Melayu.

Sokongan Anwar terhadap Orientalis dapat dilihat apabila JAKIM mula mengharamkan buku-buku Orientalis dijual di Malaysia. Jadi dengan wujudnya PH yang kita sedang melihat penglibatan secara langsung Mahathir dan PPBM kedalam kancah pertukaran ideologi dan perjuangan yang dahulunya untuk Agama , Bangsa dan Negara kini bertukar kepada fahaman Pluralisme dan mengangkat ianya sebagai dasar perjuangan kesamarataan.

Barangkali ‘Harapan Baru’ merupakan ilmu yang ditimba ketika menuntut di Universiti Jesuit Georgetown, Amerika Syarikat CMCU (Center for Muslim–Christian Understanding) sekitar tahun 2005, yang berketuakan seorang aktivis Jesuit terkenal John Esposito.

Sebab itu ketika Anwar melalui Pakatan Rakyat menang besar dalam PRU 12, Majalah Gereja ‘Church Times’ merumuskan “Pilihan raya ke-12 itu telah melemahkan Islamisasi di Malaysia” Sekarang DAP memainkan peranannya bersama PKR untuk memastikan ‘New Hope” yang diperjuangakan bersama Yahudi dengan dana yang amat besar akan tercapai pada pRU14 nanti disamping mendapat sokongan Mahathir serta pengikutnya.

Mewujudkan agama Islam selari dengan fahaman PKR dan DAP sendiri yang akan cenderung kepada ajaran New Age (plurisme agama) dan kehendak penyumbang dana mereka .Di masa yang sama, PRU13 akan berlaku semasa era kekeliruan yang paling tinggi. Kekeliruan yang dimaksudkan itu ialah kehangatan (kononnya) akan berlaku kehancuran dunia 2012 (galactic alignment), solar flares, polar shift, project Blue Beam / HAARP, economic crash, dan bermacam2 fitnah Dajjal.

PKR dan DAP telah menggunakan kekeliruan ini untuk mengambil kesempatan merampas tampuk pemerintahan melalui “demokrasi” – manipulasi undi menggunakan taktik2 halus. Sekarang kita dapat bayangkan bagaimana setelah HARAPAN dilancarkan dengan berpaksikan PKR dan DAP dengan sokongan barat.

Apakah akan berlaku kepada Islam, Bangsa Melayu dan Raja Melayu selepas ini. Oleh itu, demi mempertahankan sebuah kerajaan yang dipimpin oleh pemimpin yang beragama Islam , orang Melayu seharusnya sedar bahawa agenda yang dibawa oleh Pakatan sekarang ialah agenda untuk membunuh dan meletakkan Islam itu dibawah telapak kaki mereka.

Perjuangan untuk mempertahankan semua ini dari dilacurkan oleh pemimpin Melayu pembangkang yang sudah liberal, seharusnya semua orang melayu mesti mempertahankan kerajaan yang dipimpin oleh Melayu Islam. Kegagalan ini akan mengakibatkan betapa dimasa akan datang kita akan melihat Islam itu hanya setaraf dengan agama yang lain dan kesuciannya akan dilacurkan oleh pemimpin Melayu yang hanya mabukkan kuasa dan jawatan dalam politik.

Renung sedalamnya, jangan hanya kerana kita tidak puas hati pada satu perkara yang remeh kita sanggup menyerahkan Negara yang diperintah oleh pemimpin Islam kepada pemimpin kafir dimana sokongan liberal., Evangelis, Ethies, Pluralisme berpihak kepada mereka. Akibatnya nanti, Islam akan hancur dihadapan mata kita sendiri , dan dimana itu tiada apa yang seharusnya disesalkan dan segala yang dipertahankan akan terus diubah segalanya. Jadi pada PRU14 akan datang pilihlah saorang pemimpin yang mampu meletakkan Islam itu di tempat yang sepatutnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular