Dah Umum Mana Bukti

Dah Umum Mana Bukti
Gambar Hiasan
Walaupun pengumuman telah dibuat oleh Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib berkenaan sebuah pesawat MH370 berakhirnya diLautan Hindi, namun menjadi tanda tanya bagi sesetengah pihak 'Mana Bukti'?. Apa yang lebih mengharukan persoalan ini begitu gawat kepada mangsa-mangsa pesawat MH370 ini di negara China.

Seluruh ahli keluarga penumpang pesawat Malaysia Airlines MH370 bertempur dengan polis diluar Kedutaan Malaysia di Beijing hari ini selepas mereka menuntut syarikat penerbangan tersebut dan kerajaan Malatsia memberi penjelasan mengenai apa yang berlaku, lapor AFP.

Dah Umum Mana Bukti
Pasukan paramedik cuba memberi bantuan perubatan
Menurut agensi berita antara bangsa itu, ahli keluarga yang marah membaling botol air kepada polis dan membentik rantai manusia dipagar kedutaan. Kebanyakkan peserta demontrasi ditolak polis, menurut seorang saksi kepada AFP. Seorang wanita pengsan ditempat kejadian. -25 Mac 2014.

p/s Dah diberi arahan terbang ke Beijing yang buat U TURN ke Lautan Hindi itu apa-hell?

1 ulasan:

  1. Betul juga tu, sekurang-kurangnya ada bukti barulah puas hati.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular