Objek Dijumpai Tapi Belum Pasti

Objek Dijumpai Tapi Belum Pasti
Muktesh Mukherjee & isterinya Xiaomo Bai
Muktesh Mukherjee, 42, adalah naib presiden operasi China untuk Xcoal
Energy & Resources. Isterinya Xiaomo Bai, 37, penyiar CTV Canada.
Objek dijumpa tapi belum pasti..!! sama ada ianya adalah seperhan pesawat MH370 ataupun bukan. Tanpa perkataan untuk ditentukan nasib penumpang-penumpang pesawat tersebut sehingga kini sudah hampir dua minggu hilangnya penuh misteri.

Serpihan objek tersebut telah dikesan oleh satelit Australia terapung di Lautan Hindi dan diumumkan empat hari setelah dikesan oleh satelit. Pencarian objek atau serpihan yang dimaksudkan bukanlah sesuatu yang mudah, kerana selain ianya terapung-apung dipermukaan air malah ianya berada dilautan yang luas dan dalam.

Setelah beberapa hari kehilang pesawat MH370 pihak polis telah mengambil simulator dirumah kaptain Zaharie Ahmad Shah untuk siasatan. Namun penyelidik mendapati beberapa  data telah dipadam, program simulasi biasanya menyimpan data dari daripada sesi sebelumnya untuk mainkan semula kemudian. Mereka tidak pula menjelaskan apa yang mungkin telah dipadam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular