55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Hebatnya Malaysia Sekarang Melayu Tak Boleh Bersuara!!!

Hebatnya Malaysia Sekarang Melayu Tak Boleh Bersuara - Kepada anda semua jika merasakan diri anda orang Melayu, datuk nenek anda orang Melayu, asal bumi anda 'Tanah Melayu' Sekarang ini anda hanya disyorkan bangun pagi pergi kerja, tanggung anak bini makan, bila balik rumah buat amal ibadat. Bila malam tidur, bangun pagi esok kalau masih hidup pergi kerja dan begitulah seterusnya sampai ke hujung hayat.


Hebat Malaysia Sekarang Melayu Tak Boleh Bersuara
Syabas kepada anak Melayu
Jangan bersuara apa-apa, walaupun hati dan perasaan terluka. Jika ada pihak-pihak menyentuh 'Hak' anda sebagai orang Melayu, anda kena diam dan tutup mulut..!! jangan bersuara apatah lagi untuk menentang dan berhujah 'dengan fakta' sekarang ni  fakta dah tak laku, fakta tiada nilai. Yang bernilai wang ringgit dan kuasa.

Jika peringatan ini anda tidak hiraukan, anda masih nak berhujah dengan fakta, fakta tersebut tidak akan menolong anda dari didakwa, apatah lagi jika anda berhujah dengan auta. Nasib anda akan didakwa sekurang-kurangnya dituduh akta hasutan.

Bila anda didapati bersalah - dah sememangnya bersalah karana fakta dah tiada nilai..!!dan anda akan dipenjara, maka anak bini tiada siapa nak jaga. Lain dari bangsa Melayu boleh buat apa saja, boleh cakap apa saja di Malaysia ini, walaupun menggugat kedaulatan raja-raja Melayu, walaupun menjemput penceroboh dari luar bertujuan menggugatkan kedaulantan negara, rasanya boleh, rasanya mereka tiada bersalah, sebabnya itu mungkin dikatan hak asasi..!!

Ini bukan fakta...!!!???? jika perbuatan mereka tersebut dikatakan bersalah, dah lama kita lihat mereka ini didakwa dan dipenjara, tapi ada kah anda lihat mereka didakwa dan dipenjara? mungkin ada sekor dua bajingan anak haram ini kita dengar didakwa tapi tak dipenjara pun..apatah lagi sebagai yang paling ringan iaitu di denda..tak juga anak-anak haram bajingan ini dikenakan tindalakan.

Satu kesah yang masih segar dalam ingatan iaitu tentang pencerobohan di Lahat Datu, pihak polis terkorban di cincang-cincang lumat. Pihak polis terkorban, ramai yang menjanda dan anak jadi yatim. Sia-sia kematian anggota polis ini, kerana pada pandangan anak-anak haram bajingan ini sedap mulut mengatakan polis mati katak.

Banyak lagi, penaja-penaja berguling-guling atas jalanraya, berdemontrasi begitu dan begini sampai kereta polis di terbalik dan dipijak-pijak nyaris pihak polis tersebut kehilangan nyawa. Tiada terseret pun se ekor penaja-penaja ini. Ada mereka didakwa? tiada, memang tiada, sebab mereka bukan Melayu. Kalau penaja tersebut orang Melayu, mereka juga tidak didakwa sebab mereka bukan orang UMNO. Tapi kalau Orang PKR, orang DAP, orang PAS, pemerintah tak dakwa mungkin mereka ada hak istimewa.

Sekarang ini cuba anda lihat nasib bangsa Melayu, iaitu 'Ikatan Muslim Malaysia (Isma) akan didakwa bila-bila masa saja dari sekarang. Kenyataan ini didedahkan sendiri oleh Ketua Polis Negara (KPN) Tan Sri Abu Bakar. Sedangkan pertubuhan ini menyuarakan hak orang Melayu, Tanah melayu yang dipertikaikan oleh anak-anak haram bajingan yang merempat di Malaysia sekarang ini dalam kehidupan yang selesa.

Hebat Malaysia Sekarang Melayu Tak Boleh BersuaraMalang bagi pertubuhan ini, kerana di Malaysia mana ada PM Melayu, mana ada Menteri Melayu jadi kenapa nak perjuangkan 'Hak Melayu' pasukan-pasukan keselamatan yang bertumpah darah dari dahulu sampai sekarang mana ada orang Melayu...!!!

Jadi berbaliklah kita dari awal coretan diatas, jika anda orang Melayu tutup mulut walaupun hati terluka. Bangun pagi pergi kerja. Jangan libatkan diri dari dituduh Akta Hasutan sebab anda orang Melayu. Tapi kalau anda rasa anda adalah Cina DAP, Cina PKR, Cina GERAKAN atau Cina MCA boleh buat apa saja..!!

Nak lihat atau nak baca Isma akan didakwa di-sini, tapi ini orang Melayu yang betul-betul ada telor "aku respek pada anak bangsa Melayu yang ada telor ini"

Ada ke orang-orang Melayu atau pemimpin-pemimpin Melayu yang ada telor untuk membela apabila 42 laporan polis telah dibuat terhadap presiden Isma aku tak pastilah pemimpin-pemimpin melayu yang ada di Malaysia ini masih ada telor atau tidak, sebab aku tak pernah tengok..!! Pada semua kalau dah lupa sejarah negara kita ini, carilah didalam google mesti akan jumpa dan satu daripada nya klik lah haaa ini baru 'FAKTA' bukan auta

1 ulasan:

  1. Kita sememangnya mahu pemimpin yang berani menegakkan kebenaran..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E