Waspada Umat Islam! Ditipu DAP Anti-Islam Berlogo PKR

SEMUA maklum, Pakatan Harapan (PH) dicanangkan blok pembangkang empat parti bukanlah sebuah organisasi sah yang hanya cuba ‘meniru’ konsep Barisan Nasional (BN) diterajui UMNO.

Ditubuhkan sejak 2015 lalu sebagai menggantikan Pakatan Rakyat (PR) yang dibubarkan DAP sendiri kerana berbalah dengan PAS, gabungan longgar itu juga tidak diiktiraf pihak Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS). Senang cakap,

PH sebenarnya memang pertubuhan haram sama seperti kumpulan militan radikal Daesh atau kelompok ajaran sesat ekstrem seperti Ayah Pin atau gabungan badan bukan kerajaan popular seperti Bersih. Sehingga kini,

PH masih lagi gagal berdaftar dengan pihak ROS waima logo bersama blok itu yang konon akan diserahkan pengerusinya, Tun Dr. Mahathir Mohamad dalam masa dua hari, pun tidak nampak bayangannya lagi!

Lebih lucu, sudahlah sekretariat PH berpecah ikut ibu pejabat parti masing-masing sama ada di Kuala Lumpur atau Petaling Jaya, Selangor, pemimpin blok itu juga ada tiga nama jawatan iaitu Ketua Umum, Presiden dan Pengerusi.

Ketepikanlah cerita caca-marba itu, menjelang Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14 ini pun PH gagal memuktamadkan satu logo bersama dan akhirnya terpaksa pula diputuskan penggunaan dua logo untuk dua wilayah yang berbeza.

Lambang mata satu PKR bakal dijadikan logo untuk calon PH di Semenanjung Malaysia manakala lambang roket yang juga bendera rasmi DAP digunakan mereka di Sabah dan Sarawak. Wow! Fesyen hipster lawak apakah ini?

Malangnya tanpa disedari semua, inilah antara cara PH menipu rakyat Malaysia di seluruh negara. Sebenarnya ini jugalah cara DAP mengaburi mata umat Islam apabila bijak menyamar memakai logo PKR di kerusi ‘panas’ tertentu.

Umum maklum, DAP bakal mempertaruhkan ramai calon wajah Melayu yang dilatih khas Sekolah Demokrasi milik parti itu untuk bertanding di kerusi majoriti Melayu atau bercampur dalam PRU ke-14 bagi memecah undi Melayu.

Bagi umat Islam yang konservatif, sebut sahaja nama DAP apatah lagi melihat lambang roket, terbayang imej rasis dan cauvinis tebal parti itu yang memang jelas ‘totok’ anti-Islam selain anti-Melayu termasuk institusi beraja.

Justeru, kejayaan DAP berlakon kulit dengan lambang PKR, hakikatnya merupakan strategi penipuan terbaik malah bijak menggunakan alasan konon birokrasi ROS tidak meluluskan pendaftaran PH menjadi satu blok politik formal.

Walhal semua maklum, PH gagal diluluskan pendaftarannya oleh pihak PH akibat masalah dalaman PPBM sendiri melanggar perlembagaan partinya sendiri dengan lawak sarkas jelik seolah-olah memang sengaja mahu dibubarkan.

Syabas DAP berjaya menipu pengundi Melayu! Kepada umat Islam, nasihatnya mudah… Awas permainan licik DAP dan ingatlah setiap undi anda kepada calon PH yang berlogo PKR itu sebenarnya adalah juga undi kepada DAP.

 Undi DAP, bererti undi kepada fahaman liberalisme, pluralisme waima pro-LGBT yang dilaknat Allah dan paling ditakuti, anda mengundi untuk menghancurkan hak istimewa Melayu. Fikir-fikirkanlah!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular