Antara Kebenaran Dan Kepalsuan

Antara Kebenaran Dan Kepalsuan
Antara Kebenaran dan Kepalsuan. Lihat gambar bezakan dan fkirkan. Pas dan PKR dengan sewenang-wenangnya boleh menfitnah dan mengaibkan orang lain dengan segala "BUKTI" yang mereka cipta sendiri. Tetapi orang lain tidak boleh tidak boleh aibkan mereka walaupun sudah terbukti kebenaran jika semuanya ini dinilaikan dengan akal dan fikiran yang waras.

Dalam gambar dibahgian atas, gambar ini telah dirakamkan semasa kempen Pas dalam PRK 59 di Bukit Gantang dan terdapt juga dalam kempen pada PRU-13 ini mereka masih mneggunakan taktik yang serupa, kerana terang-terang mereka melakukan nya.jadi kita tanya apa bukti. Pas menuduh DS Najib membunuh Attantuya.

Sedangkan tuduhan mereka (Pas) tiada bukti, tiada saksi dan tiada video dan mahkamah juga telah membebas tuduhan tersebut ini membuktikan bahawa dakwaan mereka semua adalah palsu. Berbeza jika perkara berlaku kemungkaran di pihak mereka Pas dan PKR walaupun sudah jelas segala bukti, namun mereka masih menafikan malah menuduh orang lain dengan sengaja membuat fitnah.

Pssttt..berhujah lah dengan fakta jangan dinafikan dengan auta

4 ulasan:

  1. blog tuan sudah saya pautkan. tolong pautkan blog saya dlm blogger sabah. tq

    http://1beliung.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kerana sudi dan permintaan Tuan saya tunaikan

      Padam
  2. BN : Party Blue and Naked

    Teruskan mengeluarkan filem blue. Kalau menang PRU13 pasti bertambah lagi filem blue. Kalau dapat yang lagi Best. Saya sokong BN.

    BalasPadam
  3. BN biasa tengok filem blue yang dibuat sendiri. Jadi, apabila nak lawan parti lawan guna filem blue sahaja.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular