Polis Bertindak Salah

Polis Bertindak SalahPihak Polis bertindak salah tidak mengikut kehendak Pembangkang @ PR. Sememang jelas RACIST nya Parti DAP Chauvenist ini dan patutlah ketika melancarkan kempen dahulu Nurul Izzah juga telah menyatakan akan mengurangkan anggota Polis di Malaaysia ini. Rupanya mereka PR ini ada sebab-sebab tertentu. Anggota Polis Malaysia serba tak kena dimata pembangkang di Malaysia ini.

Penang, 5 penjenayah ditembak mati setelas berbals tembak dengan polis. Tahniah kerana dapat menumpaskan penjenayah upahan. Yang teramat peliknya DAP cuba jadi wira kepada kelima-lima penjenayah ini dengan cara :
a) Suruh kaum India dan ahli keluarga penjenayah tersebut yang telah mati dan tunjuk rasa tak puas hati pada polis.
b) Mengajar/draf  laporan polis mendakwa polis bertindak kejam.
c) Menyeru orang-orang India keluar beramai-ramai ikut mayat penjenayah tersebut dan jadikan mereka sebagai WIRA.
d) Menggesa NGO lain termasuk bar council/suhakan/hindraf kutuk polis.

PERSOLANNYA:
a) Yang mati itu penjenayah..adakah mereka ini ahli kepada persatuan penjenayah terbesar di Malaysia yang tak pasal-pasal jatuh simpati?
b) YB Rayes di Penang yang ajar keluarga penjenayah buat repot polis tak puas hati. Siapa dia ni? keluarga gengster 04 ke atau 36 atau 08 India?
c) Jika sesuatu kejadian polis bertindak lambat hebuh...bising..tapi bila polis menyabung nyawa berbalas tembak tetiba je..Tim Menteri Ketua Hindraf/wakil-wakil rakyat DAP dan Pakatan muncul dengan gaya nak jadi jaguh untuk tunjuk simpati kepada penjenayah dan kata polis berbagai-bagai.

Pssstt..aku nak tanya ISA dah tiada ni aktanya pula ditukar berani korang yer?!!

1 ulasan:

  1. Berdepan dengan penjenayah berbahaya lagi mahu bagi salam ka? panggil itu DAP punya orang pergi mampos..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular