Untuk BN dan PR

Untuk BN dan PRUntuk Ah Jib Gor khususnya dan UMNO amnya...!! Kalau apa yang aku katakan ini bertentangan dengan apa yang korang fikirkan I'am very sorry lah beb, bukan aku nak meludah kelangit kerana kena balik batang hidung aku...huhuhu.. Dari apa yang aku perhatikan selama aku mula berminat dengan politik aku rasa tercabar untuk menjelaskan apa yang aku lihat dan apa yang au fikirkan.

Dimana-mana sahaja di Malaysia ini khususnya di Semenanjung, jika negeri atau daerah yang majoriti pengundinya adalah masyarakat Cina apatah lagi tempat tersebut dipenuhi dengan DAPigs. PR @ Pakatan Haram letak calonnya 'TUNGGUL' pun yang mewakili mereka pastinya kemenangan berpihak kepada mereka (Pakatan Haram).

Untuk BN dan PRTak payah aku nak huraikan bab ini, cuma dengan ikhlas nak bukak sikit mata korang semua khususnya kepada pihak yang kita tahu ada 'FULL POWER' tu, kalau masih tak sedar lagi, tak taulah aku nak cakap. Perlu juga aku ingatkan, jika tanpa sokong kuat dari Peribumi Sabah dan Sarawak Ah Jib Gor dan BN dah lama dah jadi pembangkang.

p/s sekarang pun BN dan jadi pembangkang, nak tahu dimana gunakan teropong buluh kikiki...aku pejam mata pun nampak ada tiga negeri..?!!




2 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Biasalah tu, orang yang kat atas tu mana nampak kita yang kat bawa ni... Mereka tetap EGO dan Perasan merekalah yang terbaik sebab tu di pilih rakyat... Tapi macam Najib tu dia kena ingat... Hanya rakyat kat PEKAN aje ynag beri undi kat dia... Kes Kajang memang dah agak mereka menang sebab tsunami CINA masih berlaku... Apa Cina MAhu????? Kan pada Cina undi PKR kan sama makna nya UNDI DAP... PAS hanya mangkok tandas... tolong cibukan bontot CINA...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa orang dibawah, mereka tidak berada diatas..! Inilah agaknya sebagai yang Tun M kata, Melayu mudah lupa. Nasib baik wang rakyat tiada dilambakkan eset yang besar kepada Cina di Kajang Berlipat, seperti mana TPM lambakkan terlalu OVER semasa pilhanraya DUN Sungai Limau Kedah dahulu...kononnya nak raih simpati undi dari Cina.

      Cina tetap Cina, 'lu kasi wa angkat, mau sokong sama lu SOLI arr'. (Terima kasih bro sudi buat komen)

      Padam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular