Cakap Tak Serupa Bikin Bikin Nak Tau Siapa?

Jawapannya ialah Nik Aziz
"Cakap tak serupa bikin dan bikin tak serupa cakap" jawapannya ialah si Nik Aziz yang dah nyata yang tak dapat hendak dipertikaikan lagi. Kenytaan ini umum mengetahui.. tapi ada yang tahu buat-buat tak tahu. Teramat malanglah orang itu. Dengar khabar pada PRU-13 ini nanti masih menawarkan diri hendak bertanding, masih hendak jadi YB dan masih inginkan jawatan MB..

Masih anda semua sudah lupa? Pada suatu ketika dahulu, semasa menjelang dan selepas PRU-10 (TAHUN 1999) Nik Aziz telah mencabar Perdana Menteri Malaysia ketika itu Tun Mahathir Mohamad supaya meletak jawatan Perdana Menteri kerana dakwanya Mahathir sudah tua dan nyayuk, sentiasa uzur. Nik Aziz berkata lagi, jika Mahathir letak jawatan pada hari ini, esok ambo pula letak sebagai Menteri Besar Kelantan. Nah...hakikatnya sekarang apa sudah jadi?


Mahathir telah meletak jawatan pada tahun 2003. Hingga kehari ini pun, sudah lebih sembilan tahun letak jawatan, Nik Aziz masih belum meletak jawatannya walau punsudah tua dan nyayuk, seperti yang telah dikatakannya kepada Mahathir. Kita semua saksikan bahawa Tun M masih dikurniakan kesihatan yang sihat berbanding dengan Nik Aziz, yang berjalan pun sudah berkaki tiga. Apakah Nik Aziz ingin menjawat jawatannya sehingga beliau berkaki empat?!!!!!!


Psstt..sama-samalah fikir dan renungkan, apa yang mampu dibuat oleh si tua ini lagi?








 

1 ulasan:

  1. Mohon pautkan link kami dari Sarawak' sibuti-selamanya.blogspot.com" terima kasih tuan

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular