Nik Aziz Sanggup Bertongkat Paruh Demi Janda Meletop

Demi-mu wahai janda meletop
Nik Aziz walau dalam keuzuran terpaksa terhegegeh-hegeh dalam keadaan berkaki tiga memaksakan diri bukanlah sangat untuk siJanda Meletop ini tetapi perkara yang lebih besar untuk mencari dan mengembalikan populariti Pas yang telah benyak tercemar dari noda yang mereka lakukan sendiri selama ini.

Apalah sangat untuk menerima borang pencalonan dari seorang artis yang telah gila meroyan,konon disebabkan kerajaan yang ada dia tidak bekerja apakah benar apa yang didakwanya ini? Apakah selama ini popularitinya datang dari media dan media elotronik yang dikendalikan atau milik Pas? Mungkin artis ini tidak sedar dimana dia mula bertapak ataupun dia terasa kecewa kerana sudah tidak ruang lagi untuknya mendapatkan rezeki dari bidang lakonan.


Haruskah dia persalahkan kerajaan yang ada pada hari ini punca rezekinya tertutup! Apakah dia merasakan bahawa dirinya sahaja yang cukup habat? hanya dia seorang sahaja yang harus diberi tempat! Bagaimana pula dengan artis-artis yang lain, yang bakat mereka lebih terserlah dan menonjol yang lebih baik darinya harus diketepikan? Jelaslah kepada kita siJanda Meletop ini sedang meroyan sankan.


Bagaimana pula pandangan dan pendapat dari rakan seperjuangan artis ini dadalam bidang yang mereka ceburi ini? jadi jelaslah kepada kita semua, bahawa Pas adalah sebagai 'Tong Sampah bagi golongan serta individu yang berasa kecewa terhadap kegagalan diri mereka sendiri, lalu beralih arah dan mempersalahkan pihak lain iaitu UMNO dan kerajaan Barisan Nasional, tanpa mereka merasakan bahawa semuanya adalah berpunca dari kelemahan diri mereka sendiri.

Berbalik kepada Pas sebagai 'Tong Sampah' dari longgokan yang sedia ada ini kononnya untuk dikitar semula! heheheh..hebat ya Pas ini rupa-rupanya Pas adalah tempat membersih segala dosa dan noda! Sedangkan Noda yang tersedia ada didalam Pas, itu apakahkah ianya begitu mudah dapat diampunkan oleh sekalian rakyat jelata. Pas lah yang telah menyebabkan perpecahan sesama bangsa dan seagama dinegara kita ini.

Dalil yang terang dan nyata, Pas telah mengkafirkan Mealyu Umno yang kononnya kerana bekerja sama dengan MCA, GERAKAN dan MIC. Dakwaan Pas bahawa mereka sahaja yang memperjuangkan Islam dan konsisten terhadap dasar-dasar Islam, sama sekali tidak boleh dipakai nah sekarang Pas telah mengikut telunjuk DAP dan PKR Pas kini lebih hina dari UMNO yang mereka kafirkan selama ini. Sehingga sanggup menjadi 'badut' dan 'kaldai tunggangan' dari DAP 'kafir harbi' dan PKR yang menyokong 'LGBT dan pluralisme beragama'.

Psstt..Pas kena muhasabah diri kerana tidak pihak yang dapat untuk mentarbiahkan diri mereka.

1 ulasan:

  1. kalau orang dah tak suka semuanya buruk dimata sakit dihati!

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular