Pas Menongkah Arus Akan Lemas Dilambung Badai

Pas menongkah arus akan lemas dilambung badai...ewah..ewah sedap pulak bahasa aku ini...kikiki biar aku puji diri sendiri...orang lain peduli apa. Lama kelamaan Pas akan hanya tinggal ahli-ahli majlis tertinggi sahaja. Pas akan terus dihukum oleh pengundi-pengundi Melayu pada piliharaya akan datang...selagi pucuk pimpinan mereka tunduk, takut dan ikut telunjuk dari pemimpin DAP dan PKR..!!

Pas Menongkah Arus Akan Lemas Dilambung BadaiKeangkuhan pemimpin-pemimpin atasan Pas menolak cadangan agar tahaluf siyasi anatara parti berkenaan dikaji semula pastinya akan mengundang padah (..hihihi eloklah lingkup pun..)

Cadangan Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib agar tahaluf siyasi dikaji semula sememangnya mewakili suara majoriti ahli akar umbi dan semestinya diberi perhatian serius oleh pucuk pimpinan parti tersebut.

Tapi malangnya ada pemimpin-pemimpin Pas dengan hanya dapat sebiji kek hari jadi sudah termakan budi..!! ada juga tawaran untuk pemimpin tertinggi mereka hendak dijadikan PM sudah meroyan gila setengah mati dan yang lebih malang pemimpin Pas juga rela makan babi dengan DAP dari makan ayam dengan UMNO? Apa punya bodo? bijak tak boleh diikut bodo tak boleh diajar..!! Hangpa nak lingkup, lingkuplah asalkan jangan lingkupkan agama dan bangsa itu sudah cukup bagus..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular