RM15.000 With Magic Power

Wow ada magic power ke? Patutlah harga sebatang tongkat tersebut bernilai RM15.000. Kalau betul boleh magic kira murah le harga sebanyak itu geh..geh..geh kenangkan yang mengeluarkan bajet tinggi tu berketayap putih dan beserban dan ciri ini melambangkan sebagai orang Islam. Tak membazir ke? bukanke membazir itu saudara syaitan...tapi yelah kan kalau syaitan boleh tolong ngan syaitan pun boleh buat kawan. Tapi ini bukan fatwa aku yer..!! tu yang menerima tongkat tu yang pernah berkata sedemikian.

RM15.000 With Magic Power
Ingatlah jangan sesedap mulut menuduh keburukan orang, sedangkan keburukan dan kebodohan tersendiri terserlah tanpa disedari ataupun sengaja buat tak peduli.

Aku perlu ingatkan perkara ini kepada Melayu Umno, korang semua jaga baik-baik sebab Tok Guru dah ada tongkat harga RM15.000 Bab berapa batang tongkat dan berapa harga nya aku tak kesah, cuma aku takutlah, sekiranya ada power magic.

Kalau dipalunya logo BN tu terbelah dua kan naya...!! Bila dacing dah terbelah dua macam mana pula nak menimbang. Bila timbangan sudah tidak sempurna naya pulak semua pihak..tak gitu..!! Aku rasa ramai yang tahu kesah Nabi Musa dengan tongkatnya yang boleh membelah Laut Merah, manalah tau magic tongkat Tok Guru..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular