Rakyat Selangor Tahu Ke Tak?

Rakyat Selangor Tahu Ke Tak?Rakyat Selangor tahu ke tak? mahu tak mahu secara terpaksa korang yang berkenaan terpaksalah redho' kan..kan..kan..!! ni nak bagi tau sikit pada mana yang masih belum tahu, bahawa MB korang and the gang dengar khabarnya buat show Ps Gangnam mereka kat Thailand?!!

Selama ini puuuuuunyalahhhhh... bencinya korang pada kerajaan BN yang konon diantaranya membelanjakan wang rakyat @ bersikap boros...!! tapi mungkin gak ada juga pemimpin BN yang macam tu cuma aku belum nampak buktinya lagi. Kalau ada bukti memangnya aku hentam tanpa pilih bulu. Yang benar tetap aku benarkan yang batil tetap aku sanggah.

Dari info yang diperolehi bahawa Khalid Gagap and the Gang (para EXCO) bermesyuarat dikatakan telah mengadakan Mesyuarat tersebut di World Club Hotel, Bangkok, Thailand. Seramai 18 orang yang terbabit yang antaranya Exco Selangor dan pegawai kerajaan negeri berlepas ke Bangkok  dari KLIA kira-kira jam 10 pagi pada 18 September iaitu pada hari Rabu lepas.

Semuanya itu disebabkan memberi peluang kepada Exconya menghadiri majlis memberi penghormatan terakhir kepada "BANGKAI BAPAK KOMUNIS MALAYA" Chin Peng. Segala sumber maklumat >>Di-Sini<<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular