Peringkat Permulaan Nampak Cantik

Peringkat permulaan nampak cantik dan diharap keperingkat seterusnya beroleh keputusan yang memuaskan kepada kita semua. Almaklumlah..!! sistem pengadilan yang sekarang ini sudah ramai yang mempertikaikannya. Berpandukan dari beberapa keputusan perbicaraan dalam beberapa kes yang lalu bukan sahaja pendakwaraya malah peguam bela bagi pihak yang tertuduh juga mengakui kesalahan yang jelas dilakukan oleh tertuduh namun tertuduh jelas dibabaskan atas sedikit sahaja alasan keputusan itu dengan alasan silap TEKNIKAL..!!??

Peringkat Permulaan Nampak Cantik

Hebatnya mereka-mereka yang membuat keputusan ini..!! bagaimana jika kesalahan umpamanya yang menyebabkan kehilangan nyawa? adakah dengan kesilapan teknikal tertuduh boleh juga terlepas walaupun sahih bukti yang ada, hanya silap teknikal kah..kah..kah..hebat..hebat..

Apa yang diharapkan pada kali ini, peringkat awalnya kita nampak cantik kerana Tian Chua gagal untuk membatalkan pertuduhan keatasnya dibawah Akta Hasutan 1948 berhubung kenyataannya terhadap insiden pencerobohan Lahad Datu, Sabah. Hakim Datuk Amelia Tee Hong Geok Abdullah telah menolak permohonan Tian Chua, 50 atau nama sebenarnya Chua Tian Chang.

Jadi direngkaskan..bermakna simulut celupar ini akan dibicarakan diharapkan seterus dan seterusnya agar tiada lagi alasan terlepas celaka ini dengan alasan silap teknik atau kesilapan teknikal keh..keh..keh..!!

1 ulasan:

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular