Sok Sek Bok Bek Samanlah Ada Berani Ka?

Sok sek..sok..sek Bok..bek..bok..bek saman ajelah ada berani kah? Kepada Cina komunis yang ada di Malaysia ini larangan kerajaan sudah muktamad, tidak dibenarkan sama sekali abu bangkai bapak kepala komunis Chin Peng disemadikan diMalaysia ini. Apa lagi yang korang semua nak bising dan buat tuntutan serta bantahan. Ada juga orang Melayu yang berserta dalam gabungan Pakatan Haram beria-ia sangat menjadi pentokong dan membuat kritikan menentang larangan keputusan dari kerajaan Malaysia.

Sok Sek Bok Bek Samanlah Ada Berani ka?Apa korang semua dah lupa? akan kekejaman Cina komunis membunuh datuk nenek dan keturunan orang Melayu masa dahulu? Sehinggakan anak dalam buaian pun mereka sanggup cincang. Kejadian ini berlaku di Bekor Perak cina komunis menyerang kampung Melayu pada hari Jumaat, semasa orang-orang lelaki sedang bersembahyang Jumaat. Mungkin ada blogger-blogger lain akan membuka kembali kesah kekejaman cina komunis ini.

Perdana Menteri Malaysia telah memberi kata dua tak puas hati boleh saman dimahkamah, jangan nak sok sek sok sek bok bek bok bek memburukkan kononnya salah dipihak kerajaan. Kaji dulu sejarah kekejaman komunis dinegara Malaysia ini pada suatu ketika dahulu SAMAN LA..ADA BERANI KA?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular