Guan Eng Lu Ada Berani Kah?

Kantoilah sudah, hebat nya pembangkang menyebarkan pelbagai Fitnah Namun tidak satu pon dapat mereka buktikan dengan fakta melainkan semuanya auta. Terkini si Tok Kong guan Eng dari DAP memfitnah Ahli Parlimen Baling, Datuk Sei Abdul Azeez Abdul Rahman menerima rasuah RM3 juta dalam projek terowong dasar laut di Pulau pinang.

Kuala Lumpur – Ahli Parlimen Baling, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim memberikan tempoh empat hari kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng untuk menyatakan permohonan maaf secara terbuka berhubung fitnah kononnya beliau menerima bayaran RM3 juta daripada syarikat pemaju terowong dasar laut,

Konsortium Zenith Construction Sdn. Bhd. (Zenith). Abdul Azeez berkata, jika Guan Eng tidak membuat permohonan maaf secara terbuka dalam tempoh yang ditetapkan maka beliau akan meneruskan tuntutan saman fitnah terhadap Guan Eng. “Surat tuntutan telah dihantar kepada pejabat Ketua Menteri dan rumah Guan Eng di Pulau Pinang semalam.

“Jika tiada pernyataan maaf daripada beliau maka saya akan teruskan proses saman fitnah terhadap Guan Eng bagi membersihkan nama saya,” katanya dalam sidang akhbar di bilik media bangunan Parlimen hari ini. – Utusan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular