Anwar Tak Layak Hadi Atau Ku Li Jadi PM

Anwar Tak Layak hADI kU Li Jadi PM(

Anwar tak layak, Hadi atau Ku Li yang akan jadi PM, wow panas berapi perancangan mereka semuanya da tiru Anwar tikam @ cucuk belakang. Rupanya memang benarlah sebagai yang dikatakan orang hudud Pas boleh liwat isteri. Ini sudah hampir ternyata, Pas dalam perangcangan mereka sudah mula mengajar pihak lain juga supaya main cucuk dan jolok belakang.

Ternyata, oleh kerana kebenaran Pas juga tahu akhlak Ketua Pembangkang itu yang benar-benar buruk. Tidak layak untuk Anwar jadi PM sekiranya Pakatan Haram berjaya memenangi kelebihan kerusi dalam PRU-13 akan datang.

Majlis Syura benar-benar enggan terima Anwar untuk jadi PM kerana diselaputi moral LGBT. Penolakan itu diketuai oleh Hadi Awang, Haron Din, Haron Taib, Tuan Ibrahim dan beberapa ramai lagi nama-nama penting dalam Majlis Syura. Nama Hadi Awang dan Ku Li kemudiannya diumumkan sebagai calon Perdana Menteri, nanti jap..aku nak gelak KAH..KAH..KAH..!!!

Cara licik Pas mengtur strategi dengan senyap-senyap mengadakan perjumpaan dengan Ku Li, walau pun Ku Li akan bertanding atas tiket BN tapi.. bila kemenangan berpihak kepada Ku Li dalam BN, beliau telah diajar isytihar keluar UMNO dan berkempen dalam Pakatan Haram untuk jadi PM.

Pandai Pas ajar Ku Li meliwat disini
     
Pssttt Ku Li jangan terjebak eekk nanti ayam terlepas tangan bau N.ajis

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular