Dendam Yang Tiada Penghujung

Ustaz Nasha
Mentafsir pergolakan dalaman dari Parti PAS yang masih lagi hangat di perkatakan sehingga kini, walaupun segala keputusan nya kita semua sudah tahu bahawa Majlis Syura Pas yang diketuai oleh Mursyidul-Am nya Nik Aziz telah memecat keanggotaan ustaz Nasha didalam Majlis Syura dan kini telah menjadi ahli biasa didalam PAS. Namun...

Tidak semudah itu sahaja, kerana ada yang tersurat dan tersirat, hanya mereka-mereka yang berkenaan sahaja yang lebih mengetahui akan sebab musababnya. Kita tinggalkan apa jua itu adalah masalah dalaman parti tersebut tapi.. dari sok..sek..sok..sek nya! seolah ada dendam kesumat yang terdapat didalam peristiwa ini...?

Jika diukur..dan dinilai dari kata-kata Marsyal Genderal Majlis Syura Pas itu, ada terbit satu ketidakpuasan yang mendalam..! diantara beliau dengan ustaz Nasha, seolah-olah ada dendam peribadi. Wajarkah seorang yang diketegorikan sebagai pemimpin dikalangan PAS dan juga dinobatkan sebagai 'Tok Gundu' berkata sesadap hatinya - katanya dah terlucut dari ahli Majlis Syura, terlucut juga keahlian ustaz Nasha didalam PAS.

Sedangkan PAS pusat masih mengakui Ustaz Nasha masih lagi ahli biasa selepas pemecatan tersebut. Jadi jelaslah 'Tok Gundu' tersebut buat kenyataan bahawa Ustaz Nasha bukan lagi ahli PAS dengan istilah sudah lafaz cerai katanya lagi "terpulang kepada sesiapa yang nak ambil orang yang sudah dicerai"..!!?
Jadi dendam dah amarahnya belum padam entah sampai bila ianya akan membara!!!!!!!!???

Pssttt..katanya lagi Menteri yang tak bagi royalti kepada rakyat Kelantan masuk neraka... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular