Selepas PRU-13 Pangkalan Tentera Israel Akan Dibuka Di Port Dickson

Dap Parti Komunis
DAP parti Komunis
Selepas PRU-13 pangkalan tentera Israel akan dibuka di Port Dickson, bukan itu sahaja banyak lagi akan dilakukan perubahan, selain perkara di atas ada dua puloh empat perkara akan dilakukan di Malaysia selepas PRU-13 ini jika kerajaan Barisan Nasional tidak dapat mandat dari rakyat.

Agama rasmi di Malaysia itu nanti, agama Islam sudah di gantikan dengan agama Kristian sebagai agama rasmi. Bab ini pertama. Selain dari itu, NGO Melayu akan di hapuskan - contoh, PEKIDA & PERKASA. Sudahlah Kristian agama rasmi, mata pelajaran agama Islam akan di mansuhkan.

Adakah? Panglima Angkatan tentera dan Ketua Polis Negara sudah bersedia jawatan mereka akan di lucutkan dan akan di ganti dengan bangsa Cina. Bersedialah anda dari sekarang kerana perkara ini ada termaktub didalam 25 perkara yang akan ditukar, selepas PRU-13 ini nanti.

Kenalkah anda kepada Mohamed Razali Bin Awang, DAP pernah tawarkan wang 1Juta agar beliau tidak membocorkan rahsia ini. ikutilah kebenaran dari apa yang saya sampaikan diatas itu.

Pssttt...PAS terang-terang berkubur didalam kandang DAPigs

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular