Anwar Ibrahim Berjaya Tingkatkan Eksport Ayam China Ke Malaysia

Kehebatan Anwar sememangnya tiada dapat ditandingi oleh semua pemimpin dalam Malaysia ini. Sebab itulah walau dikerat empat pun Nik Aziz tidak akan meninggalkan Anwar.


Walau dalam apa jua keadaan Pas akan setia bersama dalam Pakatan Rakyat, arahkan apa sahaja Pas akan lakukan. Kalau setakat budak suruhan kepada Anwar, itu perkara biasalah bagi Nik Aziz dan Hadi Awang.


Dari awal sehingga kini Pas dilihat menjadi tukang karut dalam dikir barat untuk menjayakan satu misi besar yang dirancangkan oleh Anuar dan secara tak lansung itu juga hasrat dan cita-cita Nik Aziz ingin benar kepada singgahsana yang di idamkan dan sekali gus dapat membalas dendam kesumatnya kepada UMNO-BN.


Berbalik kepada kelebihan Anwar, hihihi...saya juga respek..! bukan setakat Nik Aziz dan Hadi Awang saja. Dalam bulan pertama sahaja dan masa tidak sampai satu bulan, dengan kerja mudah sesangat hanya dengan video selama 22 minit sahaja ekonomi antara Malaysia dan China meningkat dengan mendadak.


Dengan video klip 22 minit itu, permintaan terhadap ayam-ayam dinegara ini amat memberangsangkan. Oleh dengan itu tidak hairanlah kenapa dan mengapa Pas akan bersama Pakatan, kerana kehebatan pemimpin dalam pakatan rakyat ini diterajui oleh Anwar.


Tapi apakah mereka sedar (PAS dan PKR) diantara mereka ada "Orang Ketiga" iaitu DAP. Jelas kelihatan DAP adalah "King" dalam pakatan rakyak. Pas dan PKR hanya "Khadam" dan tidak lebih dari itu.


Dalam pakatan  rakyat empayar DAP sudah cukup lengkap, jika berjaya usaha khadam-khadam ini, DAP cuma tunggu sahaja untuk naik disinggahsana ditabal atau di nobatkan oleh Pas dan PKR....KEH...KEH..KEH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular