Artis Terlampau Yang Melampau Part1

Salam kepada semua pembaca, apa yang saya paparkan ini tiada niat dan tujuan untuk saya memalukan sesiapa.

Oleh kerana ingin menyeru kapada kebaikan terpaksalah saya tunjukkan contoh supaya dengan cara ini, dapat mengingatkan atau menakutkan mereka-mereka yang lain supaya tidak berbuat sedemikian. Ingatlah setiap perbuatan kita ada yang melihatnya terutama Allah, dengan sifatnya maha melihat dan mengetahui apa yang tersembunyi.

Kepada artis gambar dibawah ini, perlu tahu sebagai seorang artis seharusnya tidak berkelakuan begini kerana ia akan memberikan imej yang buruk terhadap rakan-rakan seperjuangan anda iaitu dengan artis yang lain. Mungkin juga akan jadi bualan mulut dari peminat-peminat anda.

Cukuplah kepada pemimpin politik yang ada video seks mereka, dan kepada artis jangan juga ada video seks tersendiri. Walaupun kita tahu memeang ada video seks artis di Malaysia ini, tapi yang dah sudah tu suadahlah... semoga yang akan datang tiada lagi arti-artis di Malayia ini yang sanggup bergambar semacam contoh dibawah ini dan tiada lagi video seks artis terbaru dari video seks artis yang telah ada sebelum ini.

Ingatlah, jagalah maruah diri, keluarga, bangsa dan agama Islam kita. Saya tidak mahu menamakan siapa artis ini, memadailah hanya gambarnya saya paparkan.




MA'AF KAN SAYA WAHAI ARTIS, SEMOGA ANDA TIDAK
MENGULANGINYA LAGI DIMASA AKAN DATANG.

1 ulasan:

  1. wow !! siap jilat2 nenen !! tempat lain tak jilat sama ker..?

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular