Mana Janji Pas Hendak Beri RM100 Setiap Warga Emas 20 Tahun Lalu

HA..HA..HA Saya kena ketawa dulu, sebab parti Pas parti "belawok" jadi tak salah lah saya ketawa kerana "lawok-lawok siot" yang dibuat oleh Pas. Bila saya kata ramai dikalangan ahli-ahli Pas yang berkenaan "munafik" mereka menghentam saya balik.


klik dibawah ini;
Mana Janji Pas Hendak Beri RM100 Setiap Warga 
Emas 20 Tahun Lalu Kalau pasal bab janji serah je pada orang Pas, apa sahaja mereka boleh janjikan, cuma satu perkara sahaja mereka tak boleh bagi kecuali iaitu "Bulan" kerana itu hak mutlak di punyai oleh ahli-ahli Pas.


Bukti-bukti dah banyak sangat mereka-mereka suka berbohong dalam Islam berbohong tergolong dalam istilah munafik, tetapi dalam Pas tak apa kerana apa saya tak tahu..!! Kalau Islam yang dibawa oleh Pas mengikut Al-Quran dan Sunnah tentu mereka tidak suka "berlawok (berbohong) Islam yang Pas bawa dalam mazhab apa w.a..?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular