Video Seks Jadi Senjata Politik- Hisham Saman Anwar

KLUANG, 1 Mei - Menteri Dalam Negeri, Datuk Hishamuddin  Tun Hussein hari tetap dengan keputusan beliau akan menyaman Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang telah cuba mengheret beliau seolah-olah ada berkait rapat dengan video seks tersebut.

Hishamuddin turut mendakwa Anwar perlu dihadapkan  ke Mahkamah kerana beliau merupakan individu yang gemar membuat pertuduhan tanpa sebarang bukti, akan tetapi hanya menggunakan kemahiran berpidato untuk menghasut masyarakat umum. "Kita bawa ke mahkamah kerana kalau tidak apa yang disebarkan melalui luar internet orang akan percaya kerana kita tidak jawab. Itu strategi..dia (Anwar) tidak boleh jawab soalan wartawan, dia alih pandangan kepada orang lain. Kita tidak berdosa, kenapa hendak takut," kata beliau yang juga berjawatan Naib Presiden UMNO.

Hishamuddin diminta mengesahkan perkara tersebut kepada pemberita selepas penutupan Masyarakat Perwakilan Puteri UMNO Sembrong, dekat Kluang hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular