Bala yang turun di Kelantan adalah dari cakap besar Nik Aziz?

Kejadian kes-kes buruk yang berlaku di Kelantan secara tak lansung Allah tunjukkan dari cakap-cakap besar Menteri Besar Kelantan Nik Aziz Nik Mat. Beliau pernah mengatakan akhlak rakyat Kelantan lebih baik dari akhlak rakyat di negeri-negeri lain.

Asasnya beliau berkata demikian umum mesti tahu, Kelantan adalah sebuah negeri yang di gelar serambi mekah, negeri itu pula di tadbirkan Pas ia itu parti  islam. Nik Aziz pula selain dari memegang jawatan menteri besar beliau juga adalah Mursyidul Am Pas.

Nah sekarang hambik ko-Nik Aziz..! dengan slogan membagun bersama islam, kecik-kecik dan gila pungkoq..!

Ini lah bukti hok report polis nyo..lah..weh..

KUALA KRAI - Perasaan syak seorang ibu apabila anaknya mengadu sakit ketika membuang air besar terbukti apabila anaknya yang belajar di sebuah maahad tahfiz al-Quran dekat sini, mendakwa dia di liwat oleh seorang pelajar senior di asrama maahad tersebut 10 Mei lalu.


Ibu pelajar yang berusia 13 tahun itu, yang mahu dikenali sebagai Yah, berkata, dia mula curiga apabila anaknya itu bertindak lari dari pengajian asrama pada tengah hari Ahad dan mengadu sakit di punggung setiap kali membuang air besar.


Menurut Yah, 48 tahun, setelah didesak oleh keluarga beberapa kali, anak kelapan daripada sembilan adik beradik itu akhirnya menceritakan bahawa dia di liwat oleh seorang pelajar berusia 15 tahun ketika tidur di bilik asrama kira-kira 12 tengah malam, 10 Mei lalu.


"Pada malam kejadian, anak saya sedang tidur apabila dia ditindih dan mulutnya ditutup. Dia mengenali pelajar yang terlibat itu.


"Selepas kejadian, pelajar terbabit mengugut akan memukul anak saya jika dia cuba memberi tahu perkara itu kepada ustaz atau sesiapa. Sekarang anak saya berada dalam keadaan trauma. Dia juga tidak ceria dan tidak mahu kembali belajar di maahad itu," katanya.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Krai, Superintendan Abd Rahman Ja'apar mengesahkan menerima laporan. Katanya kes terbabit disiasat mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan.

2 ulasan:

  1. Mestilah pelajar yang berumur 15 tahun itu anak orang UMNO...........Cuba bloger buat riksikan adakah pelajar itu anak orang PAS, atau PKR!

    BalasPadam
  2. Semestinya PAS la ngok! Kelantan mana ada UMNO?!! SEMUA PAAAAASSSSS!!!

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular