Nik Aziz Keluar Fatwa Baru, "Jilat Kaki Penebus Dosa"?

Siap lah semua, terutamanya akhbar-akhbar tempatan, stesen televisyen dan juga blog-blog pro karajaan  yang menyiarkan rakaman video seks "yang muko supo" Anwar tu keno tanggung dosa tak masuk surgo nik yang poknik kato.

Kalau semua mereka yang terlibat nak menebus dosa, alamatnya kaki Anwar Ibrahim tinggal tulanglah jawabnya, sebab Nik Aziz kato! kalu nok tebus doso keno jilat kaki Anuar..!!



KOTA BHARU: 14 Mei - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat menyifatkan mereka yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan video seks yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang it, tidak akan masyuk syurga.


"Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga). Hanya Allah sahaja yang dapat mengampunkan dosa mereka.


"Walau pun orang itu menteri ke, tindakan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan internet sudah menyangkan (video seks) keseluruh dunia, pihak berkenaan akan menerima bahana nanti.


"Selagi tidak membuat kenyataan balas atau taubat atau sebagainya, tidak ampun dosa. Untuk menyucikan (hapus dosa)  hendaklah mohon ma'af," kata nya dalam kuliah mingguannya, di Dataran Ilmu, disini, semalam.


April lalu ketika Nik Aziz ditanya pemberita di kediama rasminya, di JKR 10, dekat sini, mengenai video itu, beliau tidak percaya Anwar adalah individu dalam rakaman itu yang didedahkan oleh Trio Datuk T.


psssst..bersihlah tapak kaki Anwar dari segala najis termasuk cekam busuk nya kena jilat kerana semua orang nak hapuskan dosa..huhuhu...

3 ulasan:

  1. Hantu Kak Limah pun sokong UMNO !!
    http://aimi-naqiuddin.blogspot.com/
    Mesti Baca !!!

    BalasPadam
  2. memang ulama PAS nih dah jauh simpang dari landasan agama Islam... Allah akan jatuhkan bala kepada Kelantan sikit hari lagi kerana membawa fatwa yang boleh menyesatkan akidah dan kepercayaan orang Islam...

    BalasPadam
  3. BERTUAH TUL ANUWAR..ADE AMOI JILAT, KOLOM ANU DIA. SKANG NI WALLY SLIPOR KASI LAGI PRIVILEGE. SAPE2 YG DTG JILAT KAKI DIA DPT MASUK SYURGA PERGHHH..DASAT2 KEHKEHKEH HARKK PTUIHHH!!

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular