Dalam Berceramah Secara Tak Lansung Nik Aziz Membuat Fitnah!!!

Pilihanraya Umum Ke-13 pasti akan menjelma, cuma masa dan ketikanya kita tidak pasti. Oleh kerana dari pihak kerajaan dan juga pihak pakatan pembangkang sudah mula mengorak langkah dalam memperkemas perancangan yang rapi untuk mendapingi rakyat, kerana kuasa rakyatlah yang menentukan bagi membentuk sebuah kerajaan.

Mulai dari sekarang rakyat perlu diberi tahu berbagai-bagai itu-ini begitu-begini dan bermacam lagi cara yang akan datang untuk rakyat akan disampaikan. Labih awal disalurkan segala maklumat adalah lebih baik, kerana rakyat akan dapat menilai serta memikirkan sesuatu yang disampaikan sama ada dari pihak kerajaan dan juga dari pihak pembangkang.

Dalam meraih simpati rakyat dan demi menyakinkan rakyat tidak keterlaluan saya katakan pihak pembangkang oleh kerana kekurangan idea maka mereka akan memainkan isu-isu yang tak boleh diterima oleh akal dan fikiran orang yang waras!

Secara peribadi saya suka cara pembangkang ini menggunakan taktik-taktik kotor mereka, kerana kalau yang kotor dan busuk itu sudah pastinya ia akan berbau jadi rakyat tak perlu lagi pening kepala nak buat keputusan. Makna senang awal-awal lagi pihak pembangkang ini mudah disingkirkan.

"Ambo tabik pado mu Nuar, kridibiliti mu molek belako"

Berbalik kita kepada tajuk di atas "Dalam berceramah secara tak lansung Nik Aziz membuat fitnah" terpulanglah kepada pembaca blog K.B.E menilai sendiri adakah ianya keterlaluan sangat perkataan yang saya terbitkan.

Telah dikata awal-awal tadi, oleh kerana Nik Aziz kekurangan idea dalam ceramahnya ashik-ashik isu lapok yang disamapaikan olehnya iaitu berkenaan isu mereka yang mengaitkan Anwar dalam video seks itu adalah fitnah. Kalau benar dan jelas itu adalah fitnah dan sering kali dituding  jari mereka adalah kerja dari UMNO-BN, kenapa tidak dibuat laporan polis diseluruh negara oleh Pas supaya senang pihak berkuasa mengambil tindakan?
Klik di sini:-KLpos.com | Apa Siapa Mengapa tapi semuanya itu mereka tidak dapat buktikan kesahehan akan tuduhan mereka, tidakkah itu namanya fitnah? Apakah fitnah itu dibolehkan dalam "isle Pas"? Jadi apabila rakyat semua mendengar semua ini maka fikirkan lah sendiri dan saya usulkan jika terdengar Nik Aziz berkata begitu, tolong tanya pada dia- "ghoyak lagu ni Pok Nik doh tengok ke video seks itu"


Kalau dia kata belum tolong bagi dia tengok, kalau dia tak berapa jelas tolong tempahkan cermin mata untuknya..hihihi..susoh jugok nok laye oghe tuo ni..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular