Mak Lampir semakin takut bila fajar menyinsing

Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin atau lebih dikenali sebagai Mak Lampir oleh sebahagian penduduk Ampang, Zuraida cukup cemas kerana beliau merasakan akan kehilangan kerusi MP Ampang.


Semakin dekat dengan PRU13 semakin berdebar jiwa Mak Lampir, apa tidaknya, sepanjang 3 tahun beliau menjadi MP di kawasan tersebut, tiada apa kemajuan  dan pembengunan yang dilakukannya.


Kini sibuk menuduh UMNO cuba merampas Selangor dengan taktik kotor. Apakah PKR, DAP dan PAS bersih dan suci kempen politik mereka sewaktu pilihan raya umum sejak tahun 1999, 2004 dan 2008?


Lihat sahaja gelagat penyokong Anwar di Mahkamah pada Isnin 16 Mei 2011 sewaktu Hakim ingin memutuskan sama ada Anwar harus membela diri atau tidak dalam kes liwat pembantu peribadinya, Adakah cara mereka bersih dan bertamadun?


Adakah insiden tumbuk menumbuk, baling kerusi, merosakkan peti undi dalam pemilihan cabang dan ranting PKR tahun lalu bersih dan bertamadun? Bercakap mengenai pemilihan PKR, sampai sekarang belum ada kata putus oleh pihak atasan PKR bersabit bantahan yang di kemukakan oleh cabang, ranting dan dahan. Apa sudah jadi, senyap begitu sahaja. Ingat! mungkin orang PKR mudah lupa tetapi rakyat Malaysia yang sentiasa memerhatikan gelagat PKR tidak pernah lupa kemelut pemilihan 2010 yang lalu


Berikut adalah kenyataan Mak Lampir yang dipetik dari Harakah - olih Najimi
KLIK GAMBAR UNTUK BESARKAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular