Bodohnya lansung tak boleh diajar, bijaknya sampai tak boleh nak ikut

Kadangkala, jika kita fikirkan perangai dan tingkah laku orang-orang Pas ini memang pelik yang teramat-amat. Bodohnya mereka sampai boleh dijadikan lembu untuk membawa bebanan. Bingungnya mereka sampai boleh dijadikan kaldai untuk tunggangan.Bangapnya mereka sampai sanggup menjilat segala noda dan dosa-dosa oarang. Bahalolnya mereka akan turun sampai keanak cucu mereka sampai boleh dicucuk hidung.


Selama ini mereka menuduh pentadbiran UMNO-BN tidak Islam, buktinya bila diajak bekerjasama alasannya mudah iatu tidak mentadbir cara-cara Islam. Soal nya sekarang, mereka menjadi mengabdikan diri kepada DAP tu! yang terang-terang menolak dasar dan perundangan cara Islam.


Mereka bukannya pekak atau buta, Bukan mereka tidak pernah dengar apa yang dikata kan oleh Karpal Singh langkah mayat dia dulu baru boleh nak laksanakan perundangan cara Islam. Mereka (Pas) juga punya ramai yang bijak pandai, tidak terfikir ke oleh mereka jika berjaya menawan Malaysia ini melalui Pakatan Rakyat apakah Pas mampu merubah keadaan? berapa kerusi dan berapa suara mereka di dalam Parlimen.


Seandainya PKR bersetuju menyebelahi Pas pun masih tidak boleh juga menubuhkan negara dan pemerintahan secara Islam dan melaksanakan hudud kerana bilangan suara DAP lebih dari Pas dan PKR.


SAYA INGIN SENTUH SATU PERKARA IAITU BERKENAAN VIDEO SEKS YANG DIKATAKAN MIRIP KETUA UMUM PEMBANGKANG, aNWAR iBRAHIM.


Terang-terang mereka katakan ini adalah kerja dan konspirasi UMNO-BN, secara logiknya mari kita fikirkan bersama. Kalau UMNO-BN boleh membuat video seks serupa ini kenapa baru sekarang, kenapa tidak dari lama dahulu UMNO-BN buat kan video seks semacam ini?


Ok, saya syorkan kalau betul video ini boleh dibuat sedemikian, apa kata? cubalah bijak pandai tentang video ini buatkan video seks yang melibatkan NIK AZIZ DAN HADI AWANG mesti gempar punya huhuhu...lu fikirlah sendiri...

2 ulasan:

  1. PASRAEL PARTI 7B DLM 1 = BODO, BENGAP, BAHLOL, BONGOK, BANGANG, BINGAI, BADIGOL. COMPLETE SEME SEKALI KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Saudara Jeffry; Pas pada pandangan saya adalah ibarat api dalam sekam kepada bangsa Melayu, kepada agama Islam dan kepada negera Malaysia ini. benar atau tidak sama-samalah kita fikirkan...

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular