UNDI PAS MASUK SYURGA

Adakah Allah tersilap mencipta? atau malaikat Jibril sudah memadamkan ayat Al-Quran yang berbunyi begini:

HAI ORANG-ORANG YANG BERIMAN, JIKA KAMU HENDAK MASUK KEDALAM SYURGA ALLAH MAKA KAMU KENA UNDI PARTI pas..!!

Teramat rugilah umat terdahulu dan umat yang ada sekarang ini, rugi mengerja kan segala petunjuk yang termaktub didalam Al-Quran walau pun mereka lengkap menunaikan rukun Islam dan mengikut segala sunnah Rasulullah tetapi Allah akan campakkan semuanya kedalam neraka kecuali hanya ahli-ahli pas saja yang ditempatkan kedalam syurga.

Seluruh penduduk didunia ini hanya rakyat Kelantan dan di ikuti beberapa negeri lain yang ahli Pas saja yang beruntung dan bernasib baik dapat tinggal didalam syurga dan mungkin juga Cina DAP yang memberikan undi berpeluang juga masuk dan tinggal didalam syurga.


Mudah sungguh bagi setiap orang yang kaki judi, kaki arak, kaki zina termasuk zina dengan isteri orang dan kaki lubang  jubur dan berbagai-bagai lagi yang diketegorikan melanggar hukum Islam yang sebenar mudah menempah tiket ke syurga dengan hanya mengundi Pas.

Patutlah orang-orang Pas senang-senang boleh berbuat apa saja yang mereka fikir hendak buat walau pun melanggar syariat Islam, namun itu tidak mengapa kerana mereka sudah ada tiket untuk kesyurga. Selain mereka ahli Pas mereka juga mengundi Pas. 

Jadi persolannya daripada mana ayat atau hadith atau nas yang mereka boleh mengeluarkan fatwa ini. Siapakah yang merestui atau membenarkan ayat ini" undi pas masuk syurga". Dalam kitab jenis apa? ayat ini orang Pas menggunakan nya.

Jangan ada sesiapa menganggap saya menyebarkan fitnah, tersebukti semua orang telah mengetahui ayat yang digunakan oleh parti Pas untuk meraih undi dari setiap orang.

Persoalan nya hanya ada di pemikiran saudara-saudara semua, tentang ayat keramat Pas ini.

1 ulasan:

  1. bukan sahaja undi pas, undi pkr dan dap pun masuk surga. ya la kalau kawasan tu tak diwakili pas tetapi diwakili dap maka kena undi daplah, walaupun kena langkah mayat kapal sink dulu baru bolih tubuh negara islam, walaupun kena ikut fatwa ustazah teresa kok azan kena perlahankan, dan kerana itulah anwar akan terus dipertahankan olih pas walaupun air maninya sohih ada dalam dubur saiful, walaupun sauful sumpah muhabalah dan gi ke mekah itu belum menjamin saiful cakap benar, untuk anwar cukup kata ayat ni "itu fitnah dan konspirasi umno" maka segala perbuatannya dan perkataannya menjadi amat benar.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular