Apa Lagi Amerika Syarikat Mahu

Apa Lagi Amerika Syarikat Mahu? - Teori yang kukuh membuktikan bahawa Amerika Syarikat dan egen nya terlibat dalam kehilangan pesawat penerbangan Malaysia Airlines (MAS) MH370. Sebelum bicara selanjutnya di ajukan persolan, adakah kapal terbang terhempas, kalau terhempas di mana? Jangan pandang remeh dengan kuasa-kuasa besar sebanyak 26 negara yang terlibat dalam misi       pencarian MH370. Negara-negara terbabit mempunyai sistem radar, satelit serta kelengkapan kapal laut dan kapal udara. Tidak ada satupun bukti yang mereka perolehi menyatakan atau pun terjumpa dan mendarat di satu lokasi yang kita semua tidak ketahui. Sumber dan penjelasan dari pihak            kerajaan Malaysia mengesahkan bahawa pesawat MH370 tidak semestinya dirampas atau dirampas dengan menggunakan alat kawalan jauh. Baiklah, di sini Matthias Chang, seorang peguam yang       pernah berkhidmat sebagai Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri Ke empat Malaysia Dr           Mahathir Mohamad, menjelaskan rampasan kapal terbang dengan menggunakan alat kawalan jauh 
senario dapat menjelaskan kehilangan pesawat                                                                                       


Apa Lagi Ameriaka Syarikat MahuDalam temubual eksklusif dengan    KEBENARAN JIHAD RADIO Chang -    yang masih mempunyai                     hubungan rapat dengan pemimpin    politik tertinggi di Malaysia -            dengan sabar menjelaskan                 mengapateori terbukti pesawat         kepada rampasan dengan                  menggunakan alat kawalan jauh      yang di kendalikan oleh segelintir      negara mambuat berbuat                   sedemikian kerana teknologi yang     mereka miliki.                                     Chang berkata, rampasan jarak jauh dapat mengawal laluan penerbangan pesawat. Sedangkan pesawat MH370 di kesan terbang selama enam jam,"Siapa yang terbangkan kapal terbang"? entiti terbang pesawat mestilah mereka yang mempunyai teknologi yang di gunakan sekarang untuk pesawat perintis. Kita tahu pesawat telah di terbangkan di Afghanistan dari Florida. Kita telah melihat pita video dan siaran berita tentang bagaimana "juruterbang" di Florida sedang terbang kapal terbang dan pesawat di Afghanistan jika mereka bermain komputer'?

Chang menjelaskan bahawa hipotesis bunuh diri juruterbang media Barat "tidak memegang air, jika anda seorang juruterbang mengapa berpaling. Pergi ke utara Thailand di mana terdapat   latihan tentera berlaku, dan anda akan tahu dari radar pesawat lain yang terbang, kemudian ke Selatan dan terbang selama enam jam? Itu tidak masuk akal. Juga kebanyakkan kes bunuh dirimeninggalkan nota menjelaskan mengapa. Ini merupakan lagi satu tandatanya besar. Kenapa tuduh juru terbang ini, apabila fakta-fakta yang tidak konsisten dengan membunuh diri?".

Mencadangkan bahawa negara-negara Barat telah membawa orang ramai mengenai mengejar angsa liar, Chang menjelaskan. "Dalam tempoh empat minggu yang lalu, kita telah mendengar pelbagai negara menyediakan data. Australia berkata terdapat dua objek terapung di barat Perth, tetapi apabila kapal telah di hantar mereka tidak menjumpai. Perancis juga kata, mereka menjumpai dua objek, apabila pesawat carian pergi, ini juga tidak dapat di jumpai. Satelit Thailand (keadaan pelanggan AS) mendapati dua objek, tapi tiada bersangkutan MH370. Firma British Immarsat, menggunakan pemergiannya dengan berkata, pesawat itu akan terhempas di kawasan di mana objek itu terletak. Tapi kemudianya Boeing, melakukan pengiraan baru menganjurkan penerbangan lebih cepat pada ketinggian yang lebih rendah, berkata, pesawat itu boleh berakhir di satu tempat 1000 batu utara lokasi sebelumia dijumpa.

Ada semua orang-orang ini di perintah untuk melihat dalam semua tempat yang salah - dengan perintah tertinggi tentera yang tahu dengan baik di mana kapal terbang itu?

Memandangkan semua maklumat ini ianya jelas, jelas sebagai hari, bahawa negara itu satu yang mempunyai teknologi pengawasan yang paling canggih kekal bisu. Meraka mungkin telah memberi bukti tertutup - saya tidak tahu. Tetapi tidak ada pengumuman awam.

Apa Lagi Amerikat Syarikat Mahu"Amerika mempunyai satelit-satelit yang paling maju di dunia...ia dapat mengesan objek saiz duit syiling, melihat kubu yang di korek di dalam tanah. NROL 39 (Pejabat Reconnaissance Negara) menggunakan lambang sotong. Ia menyatakan dengan jelas bahawa musuh-musuh Amerika tidak boleh menyembumyikan diri kerana tiada apa yang di luar jangkauan kita". Sesungut sotong itu merangkumi seluruh dunia. Saya merasa sangat aneh bahawa satelit Amerika telah diam-diam, supaya mudah di lihat senyap, kira-kira apa yang satelit mereka telah menunjukkan, jika ada apa-apa.

Apa yang menjadikannya terutamanya ganjil bahawa Amerika Syarikat tidak akan mengakuinya di kesan pesawat ialah laluan penerbangan yang terlibat beberapa kawasan yang paling sensitif tentera Amerika. "Sebagai MH370 sampai ke ruang udara Vietnam ia pergi ke utara ke arah Thailand dimana latihan ketenteraan Tiger di kendalikan oleh AS Cobra Gold dan Cope telah di adakan. Kemudian kononnya, pesawat berakhir di Lautan Hindi. Tetapi tidak ada serpihan atau keterangan. Sekarang apa yang di lihat..ialahapabila kapal terbang melepasi Selatan Thailand  ke Lautan Hindi, ia tentera Amerika Syarikat berahsia. Ia adalah asas bahawa Amerika Syarikat telah pengebom ke Afghanistan, Iraq dan vietnam sebelum itu. Sesungguhnya asa ini mempunyai beberapa teknologi pengawasan yang paling canggih. Mana-mana pesawatnyang tidak di kenali yang terbang ke arah Diego Garcia pasti akan di tempatkan dan pasti".

Chang, bekas penasihat politik bahagian atasan kepada Perdana Menteri Maysia, berkata kehilangan pelik MH370 bertepatan dengan yang di kendalikan oleh AS Cobra Gold dan Cope Tiger latihan ketenteraan - sama seperti sebelum ini "bencana" telah dicerminkan latihan mencurigakan masanya latihan:

"Pada 9/11, apabila pesawat melanda Menara Berkembat Pentagon, terdapat latihan ketenteraan yang berlaku dan NORAD dan lain-lain telah keliru mengenai sama ada pesawat adalah sebahagian daripada latihan atau tidak SEKARANG APA LAGI AMERIKA SYARIKAT MAHU?

p/s harap maaf ada kesilapan teknik semasa artikal ini di translate dan ganguan internet

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular