Kapal Terbang Aneh Kelihatan Seperti UFO

Kapal Terbang Aneh Kelihatan Seperti UFOKapal Terbang Aneh Kelihatan Seperti UFO - Peta Google ternampak objek pelik diangkasa, melaporkan dalam Times of India pada selasa. Menurut sumber berita, objek berbentuk segi tiga sangat mengingatkan  sebuah kapal angkasa makhluk asing. Sahaja  imej-imej dalam talian, plbagai laman web UFO melaporkan bahawa tujuh titik  cahaya  disekitar tepi objek membentuk sebuah kapal angkasa makhlik asing.

Objek ruang dilaporkan ditemui oleh seorang yang dipanggil WowForReel, yang mengaku sebagai penyelidik paranormal dan yang telah mencatatkan video dapatan dalam talian.

"Ia unik dan luar biasa dikawasan itu", kata WowForReel dalam huraian Youtube beliau dibawah video. "Selepas pergi kesana pada google Bulan dan merenung perkara ini untuk sekian lama saya boleh mengatakan ya, ia adalah benar-benar ada, tidak dipalsukan dan saya tidak mempunyai petunju apa yang ada".

Pada masa yang sama, Techandgadgetnews mengumumkan bahawa angka yang besar seolah-olah menjadi sebuah kapal ruang sgi tiga, hampir sama dengan teknologi pesawat Stealth. Ia juga menambah bahawa ia kelihatan beberapa kali lebih besar dari mana-mana kapal terbang dari bumi.

DI-SINI SUMBERNYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular