Anwar Wajib Disiasat

Anwar Wajib Disiasat
Dzulkarnain Taib Presiden Kleab Wartawan Muda Malaysia
ANWAR WAJIB DISIASAT: Ini adalah kerana, tentang susulan kejadian pencerobohan yang berlaku di Lahad Datu Sabah. Laporan telah dibuat dan diharap ramai lagi akan ada NGO-NGO lain dan gabungan-gabungan kumpulan besar yang ada di Malaysia ini membuat laporan kepada pihak polis berserta dengan fakta dan bukti yang kukuh supaya siasatan dapat dijalankan tanpa berlengah lagi.

Bukti-bukti yang dilaporkan oleh pihak media asing telah mengeluarkan berita tentang perjumpaan Anwar Ibrahim dengan Nur Misuari empat bulan sebelum tercetusnya kejadian percerobohan di Lahad Datu. Media asing juga turut menyatakan pertemuan seorang ahli politik di Sabah dengan Sultan Jamalul Kiram lll.

"ANWAR NAMPAK HIPOKRIT" Laporan itu juga berkata, Manila sedang memantau tiga kumpulan yang digambarkan sebagai "faktur luaran" di sebalik krisis pencerobohan di Malaysia. Adalah teramat pelik..!! sebagai yang diketahui kerabat Sultan Jamalul Kiram tidak mempunyai wang yang cukup untuk membeli peralatan senjata seperti M-16, pelancar motar dan bot untuk persiapan bagi tujuan pencerohan itu.

DARI MANA WANG MEREKA PEROLEHI? Apa motif pertemuan antara Anwar dengan Nur Misuari? apa motif perjumpaan seorang ahli politik tempatan berjumpa dengan Sultan Jamalul Kiram? Ini jika disiasat dengan teliti dengan bantuan dari pihak media yang melaporkan perjumpaan antara mereka-mereka yang berkenaan, akan dapat jawapannya.

Dengan adanya pihak polis menjalan siasatan rapi dan terperinci maka rakyat Malaysia tiadalah lagi berada dalam keadaan "TEKA TEKI" klik disini seterusnya KWMM buat laporan polis

Pssttt..kalau siasatan dijalankan adalah pihak yang melengas "PONGKOQ" 

4 ulasan:

  1. Sehebat-hebat DSAI tetap tak mampu melawan Najib n UMNO/BN.

    DSAI menjadi agen Amerika, agen Yahudi, agen Soros, agen Sulu, agen insuran, agen pekerja asing, agen hartanah, agen amway, agen cosway tapi gagal menjadi agen magnum, agen toto, agen da ma cai, agen carlsberg, agen San Miguel dan yg seangkatannya kerana magnum, toto, da ma cai serta carlsberg dan San Miguel itu seme UMNO yang punya. Ya UMNO yang punya. Bukan Ahmad Albab yang punya.

    Kwkwkw

    BalasPadam
  2. Mohon pautkan blog saya. Saya sudah pautkan blog tuan.
    http://www.budakbenteng.com/

    BalasPadam
  3. TANPA NAMA 5 MAC DAH PENING KER APA?BILA MASA PULA SAN MIGUEL UMNO YG PUNYA..KO DENGAN ANWAR SAMALAH KAKI PUTAR..X BOLEH PAKAI LAH KOMEN KO...

    BalasPadam
  4. kalaulah agensi berita antarabangsa itu kaitkan nama org umno/bn rasanya huruhara org pr buat demontrasi kat kl. Tapi bila di kaitkan dgn org pr, umno pulak yg dituduh memfitnah.. Dah la tak berani nak saman reuters.. Hahaha mentaliti org pr dah tahap gaban.. Tersumbat dek igauan ke putrajaya.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular