55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Kalau Budak Bijak Perangai Buruk Pun Tak Gapoh

Bijak Buru Perangai
"Kalau Budak Bijak Perangai Buruk Pun Tak Gapoh" Itulah ayat yang dapat dikatakan oleh Mursyidul Am Pas Nik Aziz, ketika ditanyakan oleh wartawan berikutan dengan tersiarnya 13 keping gambar yang mirip Anwar Ibrahim  bercumbu bersama lelaki sejenisnya. 

Begitu juga dengan pengakuan dari seorang lagi penyokong tegar kepada Anwar Gay, Khalid Mohd Ismath katanya "saya tak kesah pemimpin saya LGBT, takda agama atau sosial, yang penting, dia laksana amanah rakyat dan negara serta tidak salah guna kuasa".
Berbalik kita dengan kenyataan dari Nik Aziz lekas benar terus membuat tuduhan yang entah dari mana buktinya mengatakan ini semua adalah kerja orang-orang Umno. Mereka yang dari golongan Pakatan Haram apabila serangan keatas individu seperti terhadap Anwar yang dibuat oleh individu yang kita sendiri tidak kenal pasti indentitinya, yang menjadi mangsa adalah Umno.

Kalau betul ini dari Umno atau dari sesiapa dalam golongan mana sekali pun itu tidak penting, yang lebih penting ialah kebenaran sesuatu yang disampaikan. Apakah kepada sesiapa yang melihat dari sebuah video yang terdahulu dan kini dengan 13 keping gambar yang jelas memberi tahu bahawa Anwar adalah seorang Gay, masih mahu orang ini diangkat dijadikan pemimpin?

Sedangkan Allah murka terhadap kaum Nabi Luth, kerana kaum-kaum itu mangamal kan seks yang terlarang iaitu lelaki bersama  lelaki yang sah haramnya. Setelah diberi peringatan kepada kaum tersebut mereka ingkar. Lalu Allah turunkan bala sehingga ranap segala dan tiada yang hidup walau pun seorang.

Ada keanihan dan perbezaan yang besar begitu ketara antara pimpinan Islam Pas dengan orang-orang di negara barat. Dinegara barat walaupun ada seks bebas, ada seks songsang lgbt dan sebagainya. Tapi mereka berhati-hati memilih pemimpin, jika terdapat pemimpin besar mereka terlibat seks bebas dan seks songsang, pemimpin ini akan disingkirkan. Mereka tidak mahu menerimanya.

Jelas kenyataan Nik Aziz bertentangan dengan nilai agama Islam. Mereka Pakatan Haram PKR dan khususnya PAS boleh terima orang yang sebegini untuk diangkat sebagai pemimpin mereka, sedangkan Allah melaknati jenis keturunan dan yang meniru perilaku keturanan umat Nabi Luth. Segalanya sudah jelas tapi mereka tetap jugamahu termasuk juga Nik Aziz yang bergelar Tok Guru dikalangan orang-orang PAS.


Memang hairan pelik dan ajaib. Seorang penulis dilaman sebuah portal 'suarapakatanrakyat' secara tak lansung juga mengakui kebenaran akan 13 keping gambar yang megaitkan Ketua Pembangkan tersebut, tapi dia buat spin dan lipat yang berlipat-lipat. Katanya, adakah rakyat lebih rela mempunyai pemimpin yang korup dan hanya menggunakan kuasa demia kedudukan sendiri?

Berbanding dengan Anwar Ibrahim, seorang pemimpin yang jujur, ikhlas serta sanggup keluar masuk penjara demi membela nasib rakyat..!! dan katanya lagi ia seolah mewakili portal tersebut berpandangan.. kecenderungan seksualiti adalah hak individu dan itu pilihan masing-masing..aduh mudah aje jawapan nya.

Dalam huraiannya lagi mereka terpaksa dan tetap juga pilih Anwar (ini kata orang PKR) kerana tiada pemimpin yang layak untuk jawatan tertinggi sebagai seorang pemimpin, tapi amat bercanggah dengan orang PAS mereka tolak Anwar Ibrahim jadi pemimpin tertinggi.

Sudah jelas dan terang kepada rakyat semua, jika pilihan anda adalah Pakatan Haram, pertelagahan pasti berlaku, kerana dalilnya belum mereka memenangi PRU pun dah kita lihat betapa perubatan diantara sesama mereka. Apa yang palin kita fikirkan Pas kata pemimpin PKR tak layak dan PKR kata PAS tak layak last minit semuanya tak layak lalu DAP lah yang paling layak, kerana apa? DAP memiliki kelebihan kerusi dari dua parti ganbungan dalam Pakatan Rakyat.

Kepada Melayu yang bertelagah akhirnya jadilah macam cerita "Pak Kaduk, ayam menang sabung tapi kampung tergadai" Melayu akan hilang kuasa kerana pertelagahan sesama Melayu yang sudah berpecah tiga UMNO, PAS dan PKR.

Psstt.. kalau orang bijak atau budak bijak buruk perangai pun tak gapoh, ini Nik Aziz yang kata.
    

3 ulasan:

  1. Nik Ajis kata Anu arr tu budak-budak. Dah bercucu pun budak-budak lagi?
    "Bapak budak" adalah. Nik Ajis tu sebenarnya yang dah jadi budak-budak balik. Mencecer "main taik".

    BalasPadam
  2. Nik Aziz dah sabar nak ke Putrajaya wooo...kaki suntut bontot pu dia sanggup ampu..

    BalasPadam
  3. Kepala hotak lu la. Kalo blakang pun tibai, ko ingat dia x salah guna kuasa? Mangkuk tahap gaban.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E