55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Pengundi Jembalang

Pengundi Jembalang
Inilah sorang darinya pengundi jembalang.
Pengundi Jembalang: Hebuh orang Pakatan Haram khususnya orang PKR memekak sangat dengan pengundi hantu. Rupanya merekalah yang menjadi pengundi jembalang. Seorang dari jembalang tersebut memiliki "LIMA KEPING KAD PENGENALAN YANG BERBEZA, dan menjadi pengundi jembalang DILIMA LOKASI YANG JUGA BERBEZA.

Taktik biasa yang dilakukan oleh para pemimpin PKR, ialah dengan menuduh orang lain sebagai PENJAHAT untuk melindungi PERBUATAN JAHAT MEREKA yang mereka sendiri lakukan. Contoh terbaik ialah apabila Anwar Ibrahim sibuk menuduh UMNO dan para pemimpinnya menjadi PERASUAH sedangkan telah terbukti bahawa Anwar Ibrahim merupakan BAPA PENGAMAL RASUAH di Malaysia dari semenjak dia berkuasa, sehinggalah dia hilang kuasa dan menjadi Ketua Umum PKR yang mendapat biaya penuh daripada Zionis Israel.

Justeru tidak menghairankan apabila Rafizi Ramli menyalak tentang PENGUNDI HANTU dan KAD PENGENALAN BERGANDA yang membabitkan seorang lelaki bernama Wan Muhammad Azri bin Wan Deris dan Wan Muhd Azri Wan Deris.

Rupa-rupanya Rafizi Ramli sendiri adalah "PENGUNDI JEMBALANG" dia mempunyai dua nama berdaftar di Terengganu (Marang dan Kemaman), satu di Kedah Baling), Sarawak (Petra Jaya) dan Johor (Simpang Renggam).

Justeru, atas desakan kaum PKR sendiri, Pengerusi SPR memutuskan untuk melakukan siasatan terperinci berhubung pemilikan lima kad pengenalan berbeza dan lima lokaliti mengundi yang dimiliki oleh individu bernama Rafizi Ramli.

Ini adalah kerana puak PKR dan Pakatan tidak dapat menerima hakikat bahawa di Malaysia, terlalu ramai yang berkongsi satu nama dan satu bin walaupun individu tersebut adalah individu yang berbaza serta mempunyai kad pengenalan yang tersendiri.








Pssttt.. kononnya kata orang pengundi hantu, tapi sendiri yang bapak segala hantu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E